Призначений для відновлювального ремонту і активного захисту циліндро-
поршневої групи безпосередньо під час експлуатації автомобіля.
Класичний ревіталізант ХАДО в аерозольному спреї
Після застосування ревіталізанта експлуатаційні характеристики циліндрів
відновлюються до заводських. На поверхнях стінок циліндрів формує високоміцне
захисне металокерамічне покриття. Створює активний захист від навантаг і
перегріву.
Наочно про процес ревіталізації
Так виглядають результати дії ревіталізанта з модифікації поверхні підшипника.
Чітко видно, що дефект зверху затягнутий шаром металокерамічного покриття, яке
є ідеальною поверхнею тертя.
Поверхня жолоба підшипника із заздалегідь нанесеним дефектом у вигляді букви
«N»
За 15 хв. процесу ревіталізації вже видно відновлення дефекту
За 1 год. видно лишень залишкові сліди колишньої подряпини
За кілька годин не залишилось жодного сліду від колишньої подряпини
Про технологію ревіталізації
Ревіталізант: залізо можна лікувати!
Залізний аргумент. Випробування AMC Maximum for Diesel Truck
Випробування, результати і гарантії
Ревіталізанти XADO в питаннях і відповідях
Обробка циліндра двигуна внутрішнього згоряння:
- Прогріти двигун (двигун повинен бути теплим, але не гарячим)
- Викрутити свічку з циліндра, від'єднати центральний провід датчика розподільника запалювання і комутатор
- * Внести вміст 1 балону в циліндр
- Забезпечити 15-20 ходів поршня (прокручувати вивішене привідне колесо, буксирування і т. ін)
- Закрутити свічку і 3-4 рази прокрутити стартером протягом 3-4 с з інтервалами в 15-20 с
- Приєднати центральний провід, комутатор і, запустивши двигун, забезпечити його роботу на холостому ходу протягом 15 хв
- Подальша експлуатація - в звичайному режимі
* Вносити гель з балону слід так, щоб склад потрапляв на стінки циліндра, а не на поршень. Для цього можна скористатися медичним шприцом з одягненою трубкою, попередньо розчинивши вміст туби в 5-10 мл моторноїоливи. Щоб уникнути гідроудару загальний об'єм рідини не повинен перевищувати 20 мл.
Обробка циліндра дизельного двигуна проводиться аналогічно обробці циліндра
бензинового двигуна внутрішнього згоряння шляхом внесення гелю-ревіталізанта
через отвір форсунки або свічки накалювання.
1 балон - 1 циліндр.
При діаметрі циліндра понад 120 мм слід подвоїти дозування.