Кілька примірників у наявності
Повітряна подушка вставляється в пружину задньої підвіски посилена.
Ціна встановлена за
1 пневмобаллон і 1 тарілку-відбійник
можливий продаж без тарілки
Пневмобаллон в пружину
робочий тиск від 0.5 БАР до 1,2 БАР
Також ви можете придбати набір шлангів для виведення
є набір з нержавіючими хомутами і за набір з оцинкованими
Повітряна (гумова) подушка призначена для збільшення кліренсу, поліпшення
ходових характеристик стокового підвіски, збільшує максимальну споряджену
масу, збільшує термін життя амортизаторів і пружин, задня підвіска перестає
«козлить», виключається пробій задньої підвіски. Тепер Ви можете забрати
більшу кількість вантажу (коли обмеження було по висоті автомобіля). Взимку
корисно збільшення кліренсу, для збереження прохідних якостей. Мінусів поки не
знайдено при використанні даного пристрою. Вона не боїться велике
навантаження, тому що використовується високоякісний каучук при виробництві
деталі. Подушка склеєна з двох половинок. Подібна пневмопідвіска може
використовуватися в задній підвісці тільки в автомобілях з роздільною пружиною
і амортизатором (цей варіант використовується на більшості автомобілів).
Діаметр подушки 85мм, довжина 195мм + 10мм гумові втулки.
Збільшення кліренсу до 5 см. Все залежить від пружини і конкретної моделі
автомобіля. Велику кількість позитивних відгуків говорить про те, що це прорив
в автомобілебудуванні.
Інструкція по застосуванню:
1. Ставимо машину на домкрат або піднімаємо на підйомнику.Якщо у Вашому авто передбачена виїмка у верхній частині пружини (чашки), акуратно вставляємо гумову шайбу (йде в комплекті) вузькою частиною вгору.
2. У спущеному стані подушку вставляємо між витками в пружину, розподіливши її таким чином, щоб сосок від подушки був розташований зручно для закачування повітря і не стикався під час подальшої експлуатації з самої пружиною.
3. Закачуємо повітря за допомогою компресора, виставляючи однаковий тиск.
4. Насолоджуємося пружною підвіскою і більш комфортною їздою.
Можливе використання в таких автомобілях:
ВАЗ-2101, ВАЗ-2102, ВАЗ-2103, ВАЗ-2104, ВАЗ-2105, ВАЗ-2106, ВАЗ-2107, Нива,
Опель, Сузукі, Вольво, Мерседес, 190-124, Віто, Форд фокус, Форд Ескорт, Форд
Сієрра, Форд Фієста, Шкода, (Деу Нексія, Деу Ланос на ці машини треба щоб
встановлював фахівець (див. на малюнку ланосовские пружини і всередині подушка
з відбійником)) , Шевроле Ланос, Деу Есперо, , Тойота ББ, Тойота Вітца, PLATZ,
VITZ, YARIS, YARIS, ECHO, CHASER, CRESTA, MARK 2, Chevrolet Tahoe, Chevrolet
lanos, Great Wall Hover, Geely MK, Ssang Yong Kyron,Hyundai Accent,Actyon,
Rexton 1 і 2, Peugeot 307, 308., Mitsubishi Pajero Sport,позашляховики...
Неможливе використання в таких автомобілях:
ВАЗ-2108, ВАЗ-2109, ВАЗ-2110, ВАЗ-2111, ВАЗ 2112, ВАЗ-2113, ВАЗ-2114,
ВАЗ-2115, Мазда( Mazda) 626
Для цих моделей є спеціальні Наскрізні пневмобаллони
Списки будуть доповнені по мірі надходження інформації.
Напевно, багато автовласників стикалися з проблемою просідання задній частині
автомобіля при навантаженні (улюблені мішки з картоплею або щільні пасажири)
Вирішити цю проблему не складно, поставивши просте і зручне пристрій
aerospring в задні пружини підвіски.
Є кілька видів інсталяції подушок:
- Автономні. Самий простий спосіб. Вставили, накачали, і вантажимо кузов кожен день, безжалісно експлуатуючи. В цьому випадку необхідне обладнання тільки 2 пневмоподушки і за необхідності проставочные майданчики. Недоліки цього способу полягають у тому, що кожен раз щоб спустити або накачати подушку більше/менше треба підлазити під авто з компресором не відомо які погодні умови.
― Неавтономная. Самый бюджетный вариант управляемой одноконтурной
пневмоподвески. Установка как в первом варианте с подключением и проводкой
шлангов в багажник автомобиля. В багажнике можно оставить лишь выход для
закачки или спуска воздуха из пневмоподушек. Также можно установить обычный
компрессор и провести шланг с кнопкой подкачки к панели приборов с манометром
(необходима функция спуска воздуха при такой инсталяции). Таким об…