Торг
Ремонт шестеренчатого насоса Eckart. Ремонт НШ Eckart. Ремонт шестеренного мастильного насоса Eckart. Зношені шестеренні насоси працюють нерівно. Їх продуктивність значно знижується і тиск падає з-за підвищеного протікання масла між зубцями коліс і внутрішніми поверхнями корпуса. Внутрішні поверхні корпусу при ремонті розточують, знявши шар металу бажано не більше 0,2 мм, потім їх шліфують. Старі зубчасті колеса замінюють новими — корригированными з припуском по торцях для подальшого шліфування торців (при збірці) і з діаметром виступів, збільшеним на глибину розточення корпуса. Ремонт і перевірка шестеренних насосів НШ виробляється нашим персоналом згідно з правилами, з суворим дотриманням правил технічної безпеки. Відремонтовані насоси добре працюють, якщо у них дотримані встановлені зазори між колесами, корпусом і прокладками. Сумарні зазори між торцями коліс і вкладками, а також між головками зубів коліс і пов'язаної з ними внутрішньою поверхнею корпусу допускаються 0,03—0,05 мм. Ремонтуємо шестеренні насоси з європейського стандарту Gr0, Gr1, Gr2, Gr3, а так само шестеренні багатосекційні, спеціальні. Ремонт продукції здійснюється з використанням заводських сертифікованих комплектуючих, з подальшими стендовими випробуваннями і гарантією на виконану роботу.