Тип: Двигуни
Кілька примірників у наявності
Двигун ВАЗ 21213, 1,7 л, 8 кл., карбюратор, без генератора, 21213 1000260 00
ОРИГІНАЛ!!!
Особливості двигуна.
Двигун ВАЗ 21213 може застосовуватися для установки на автомобілі ВАЗ "Нива":
2121, 21213, 21214, 2131; "Надія" 2120 і їх модифікації.
Даний ДВС розроблявся спеціально під автомобіль "Нива" ВАЗ-21213. За
міжцентровій відстані циліндрів в 95 мм., його можна віднести до групи ДВС
встановлюються на задньопривідні автомобілі. Розташовувалися вони в моторному
відділенні поздовжньо осі автомобіля.
Блок циліндра двигуна 21213-1002011 з міжцентровою відстанню - 95 мм і висотою
214,58-0,1 мм (відстань від осі обертання колінчастого вала до верхньої
поверхні блоку). Номінальний діаметр циліндрів становить 82мм. Міжремонтні
розміри - 82,40 і 82,80. За відхиленням діаметра циліндра визначено п'ять
класів. Розмір кожного класу відрізняється від попереднього на 0,01 мм Класи
позначаються літерами ( А, В, С, D ). Маркування блоку циліндрів здійснюється
на нижній поверхні блоку
На двигуні встановлений коленчатыйвал 21213-1005015. За своїми параметрами він
відповідає колінчастого валу 2103 і забезпечує хід поршня – 80мм. (радіус
кривошипа – 40мм.). Вал має додаткові противаги знижують вібрацію. На кожній
шатунної шийки є два маслоподводящих отвори. Діаметри шийок вала збільшені на
0,02 мм При використанні стандартних вкладишів, це зменшення зазорів оптимізує
товщину масляного шару між шийкою валу і поверхнею вкладиша. У теж час
зниження зазорів покращує динамічні характеристики валу. Колінчастий вал 21213
рекомендований до установки замість валу 2103.
Для двигуна розроблена нова поршнева група. Поршень 21213 оригінальної
конструкції, на днище має специфічну овальну лунку. Для діаметрів поршнів
визначено класи відповідають класам циліндрів. Отвір під поршневий палець
діаметром 22мм. Отвір у поршні під поршневий палець зміщений на 1,2 мм від осі
поршня. Маркування класу поршня по діаметру і за розміром отвори пальця
зазначаються на днище поршня. Поршневий палець, довжиною 67мм, фіксується в
поршні стопорними кільцями. Вага поршня становить 347гр. При виготовленні всі
поршні доводяться до одного ваги.
Шатун 21213-1004045 має нову конструкцію. Довжина шатуна становить 136 мм.
Розміри отворів: під шатунних шийку - 47,8 мм ; поршневий палець – 22мм.
Стяжка кришки шатуна використані нові болти, що забезпечують надійність і
точність складання.
Головка циліндрів 21213-1002011(для двигуна об'ємом – 1,7 л.) конструктивно
схожа на голівку 21011, але має ряд відмінностей. Висота головки 21213
становить 111,0 мм, що нижче головки 21011 на 1,8 мм. Розмір камери згоряння -
81х52 мм, об'єм 30 см3.
Для двигуна розроблений новий розподільний вал 21213-1006010. Змінена форма
кулачків, для збільшення ходу впускного клапана. Застосовуються клапани і
клапанний механізм від двигуна 2101.
Привід розподільного вала – ланцюговий. Ланцюг дворядна втулочно-роликовий
мод. 2103. Застосовується новий подовжений башмак натяжителя.
Зміни в системі живлення - використання карбюратора 21073 типу "Солекс".
На двигуні ВАЗ 21213 встановлена безконтактна система запалювання. За
створення управляючих імпульсів для комутатора відповідає датчик-розподільник
запалювання 3810.3706. У системі запалювання застосовується модель комутатора
- 3620.3734. Котушка запалювання - 27.3705.
Марка: ВАЗ
Модель: Нива
Об'єм двигуна: 1700.0 куб. см
Сумісність з маркою: ВАЗ
Сумісність з моделлю: Нива
Стан: Новий
Тип палива: Бензин