Головна особливість даної лампи - спосіб інсталяції та розмір. За розміром та
формою вони практично повністю повторюють штатні ксенонові лампи D серії. Для
заміни лампи потрібно просто вийняти ксенонову лампу і вставити на її місце
світлодіодну. Простіше нікуди!
Корпус лампи зроблений з якісного алюмінієвого сплаву з мідним вакуумним
сердечником та підкладкою, які проходять через усю лампу та ефективно
відводять тепло від чіпа до потужного двопідшипникового кулера. У лампі
використовується унікальна інтелектуальна система охолодження яка контролює
температуру лампи та регулює оберти кулера.
Ефективна система охолодження дозволяє лампі довгий час працювати "на
максимумі" та видавати реальні 4452 Люмен яскравого білого світла, що майже в
2 рази більше за показники звичайної штатної ксенонової лампи. Виробник
гарантує, що ці лампи без проблем пропрацюють більше 50000 годин (у ксенону
для порівняння максимум 5000 годин).
Такі значні параметри стали доступні завдяки новому унікальному корейському
чіпу SUIJING. Цей чіп відрізняється від аналогів своєю унікальною конструкцією
- він складається з великої кількості окремих маленьких секторів-чіпів зі
своєю системою охолодження та живлення, які проектують потужні вузькі промені
світла. У сумі ці промінчики дають потужний щільний потік світла, який якісно
і рівномірно застеляє весь простір перед автомобілем на відстані кілька сотень
метрів.
Лампа ідеально стає у штатне посадкове місце, має чіткий світло-тіньовий
кордон і знаходиться чітко у фокусі, що виключає засліплення водіїв
зустрічного транспорту (за умови правильного монтажу та справного коректора
фар).
Цоколь: D1S/D1R.
Потужність: 65W;.
Світлодіод (чіп): високотемпературний SUIJING.
Напруга: 9-30V DC.
Водонепроникність: IP 68;
Матеріал: алюмінієвий сплав 6063 + мідь;
Світловий потік: 9000 Lumen (комплект);
Колірна температура: 6000К.
Охолодження: вентилятор із подвійним підшипником.
Час розпалювання: 0,04 с
CAN-BUS обманка