Виробник: Інший виробник
Тип комплектуючих: Колеса
Кілька примірників у наявності
"Буксатор" покришки на мотоцикл 2,5
"Буксатор" (або "замок") покришки.
Використовується на кросових і ендуро мотоциклах для запобігання провертання покришки (щодо обода) при низькому тиску всередині камери.
Розмір буксатора необхідно підбирати відповідно до внутрішньої ширини обода.
Вимірюється в дюймах.
Принцип роботи: ставите, затягуєте і тим самим він притискає посадкову частину покришки до обода і не дає їй повернутися на диск. Верхня гумова частина абсолютно не впливає на камеру і можливості проткнути її немає. Лита частина буксатора захищена гумою по колу і так само не надає згубного впливу на покришку, камеру, диск.
При затягуванні болта буксатора конусна частина його розширює кант покришки і тим самим притискає її з необхідним зусиллям до обода. Взагалі буксатори ставлять як на заднє, так і на переднє колесо, але сенс установки на переднє колесо дуже сумнівний, адже ніякого зусилля на переднє колесо не передається і просто котиться під дією зусилля, що передається на заднє колесо. Встановлення буксатора в колесо: Для початку надягаємо ободну стрічку на диск і вставляємо в диск буксатор, затягувати його не треба!
Просто від руки наживіть гайку на різьблення. Далі як завжди надягаємо одну сторону покришки на обід і вставляємо камеру-стандартне бортування. При бортуванні другої сторони покришки є тонкість. Так як у нас стоїть буксатор, то по-перше, штовхніть його всередину диска, саме тому ми й не затягували буксатор відразу. Друге, бортування починайте саме від буксатора, а не як від золотника, так простіше вставити покришку в зазор між вкрученим буксатором і ободом колеса. Далі стандартне бортування, все як завжди.
Тепер витягаємо рукою буксатор до упору, АЛЕ ЩЕ НЕ ЗАВАЖУЄМО! А накачуємо колесо, щоб покришка рівно сіла на обід. Після цього спускаємо колесо та від руки загортаємо гайку до упору. Тепер вже остаточно накачуємо колесо, і лише після цього можна затягнути буксатор. Загортаємо з усилием, але без фанатизму, інакше ви або вирвіть болт, або погнете обід. Тепер ваша покришка нікуди не дінеться і найголовніше, більше ніяких відірваних золотників та провернутих покришок.
Детальніше: ***********************************************************