Продавец этой вещи Была в Шафе более 30 дней назад
ПРОХАННЯ ВЗНАВАТИ НАЯВНІСТЬ ТА АКТУАЛЬНУ ЦІНУ ЗАЗДАЛЕГІДЬ В ЧАТІ ЧИ ЗА
НОМЕРАМИ ТЕЛЕФОНУ !!!
Continental CrossContact RX - асиметричні шини для кросоверів та
позашляховиків, представлені німецьким виробником у 2019 році як друга за
рахунком всесезонна розробка бренду. До ключових особливостей моделі
відносяться стабільність зчеплення на невеликому снігу, а також сухій та
мокрій дорозі, плавність ходу, акустичний комфорт та надзвичайно низький опір
коченню (у ряді типорозмірів відноситься до класу «А» за європейською системою
маркування шин). Оптимізований дизайн Continental CrossContact RX (Континентал
Крос Контакт Ар Екс) відповідає за безпеку їзди в будь-яких погодних умовах.
Але з одним застереженням -- в умовах м'яких зим. На цей висновок наштовхує
малюнок протектора CrossContact RX з малою кількістю ламелей, необхідних для
якісного зчеплення в умовах глибокого та укоченого снігу. Основний акцент
розробники зробили на стійкості ефекту аквапланування та надійної тяги моделі
на мокрому асфальті. Окружні дренажні канавки та численні щілинні прорізи в
протекторних шашках, у тому числі U-подібної форми, які розташовані під
різними кутами до напрямку руху, повністю справляються з покладеними на них
завданнями. Широка та плоска пляма контакту сприяє покращенню зчеплення Cross
Contact RX та скороченню довжини гальмівної дистанції на мокрій дорозі.
Рівномірний розподіл тиску в зоні контакту запобігає нерівномірному зносу і
продовжує період експлуатації покришки. Змінний крок протектора Continental
CrossContact RX зменшує рівень шуму та знижує опір коченню, яке стає ще меншим
за рахунок використання гумової суміші з силікою та спеціальними
наповнювачами.
Маркуванна LR (Load Range): Маркування "діапазону навантаження", який визначає
допустиму межу тиску в шині. Зазвичай, актуально для вантажних та
легковантажних покришок. Вищі діапазони навантаження використовуються для
визначення шин, які мають міцнішу внутрішню конструкцію і можуть витримувати
більший тиск повітря і нести більшу вагу. Кожному діапазону навантаження
відповідає заданий тиск повітря, зазначений у фунтах на квадратний дюйм (psi),
при якому розраховано максимальне навантаження на шину.