Продавец этой вещи Была в Шафе более 30 дней назад
ПРОХАННЯ ВЗНАВАТИ НАЯВНІСТЬ ТА АКТУАЛЬНУ ЦІНУ ЗАЗДАЛЕГІДЬ В ЧАТІ ЧИ ЗА
НОМЕРАМИ ТЕЛЕФОНУ !!!
Літня легкова шина Yokohama Advan Sport V103 призначена насамперед тим
автолюбителям, які високо цінують спортивну керованість, але не готові при
цьому жертвувати високим рівнем комфорту. Незважаючи на те, що цей шанований і
відомий у всьому світі японський виробник позиціонує цю модель як шину
преміум-класу, вона випускається більш ніж у 50 типорозмірах з 16 до 22
дюймів. Це говорить про виняткову застосованість даної моделі до більшості
найбільш швидкісних і потужних сучасних моделей легкових автомобілів,
включаючи спортивні седани та купе. При створенні протектора були широко
застосовані ті ж технології, що й при розробці спеціальних спортивних шин, що
довели свою ефективність у престижних автоперегонах Ле-Ман 24 години.
Японські шинники оснастили цю модель протектором з спрямованим асиметричним
малюнком, дизайн якого був розроблений за допомогою засобів комп'ютерного
моделювання. Протектор, як і належить високоякісній шині, що має індекс
швидкості Y, оснащений п'ятьма поздовжніми ребрами, включаючи дві плечові
зони. Завдяки асиметричній побудові протекторних елементів, шина складається з
двох частин, одна з яких забезпечує надійну та стабільну поведінку на прямій,
а інша - дозволяє проходити повороти на дуже високій швидкості. При цьому із
зовнішнього боку протектора розміщується подвійне поздовжнє ребро, що має
високу конструктивну жорсткість. За рахунок високої жорсткості цього ребра
Yokohama Advan Sport V103 демонструє найвищі показники курсової стійкості на
будь-якій швидкості, а також високу ефективність гальмування. Крім того,
жорстка конструкція цього ребра забезпечила шині дуже високу швидкість реакції
у відповідь на повороти керма, що привнесло в характер керованості спортивні
риси.
Інноваційний склад гумової суміші. Дана шина стала однією з перших моделей, у
яких було вперше використано запатентовану технологію ZERUMA. Ця технологічна
технологія полягає у веденні до складу гумової суміші спеціальної речовини -
так званого агента-розм'якшувача. Цей компонент дозволяє рівномірно
розподілити силіку по всьому протектору шини. Силіка - це кремнієвмісний
компонент, який надає протектору шини еластичність. За рахунок цього протектор
щільніше прилягає до дорожнього полотна, що дозволяє суттєво збільшити площу
плями контакту, а отже, зчеплення із сухою та мокрою дорогою.
Крім гумової суміші з високою часткою утримання силіки, ця модель
відрізняється високоефективною дренажною системою. Цей елемент протектора
складається з чотирьох широких поздовжніх канавок та безлічі поперечних
каналів. Під час руху мокрою дорогою вода збирається в чотирьох поздовжніх
канавках і прямує в бічні канали, через які вона виводиться назовні. При цьому
швидкість відведення води з контактної плями вдалося істотно збільшити за
рахунок спеціальної еліпсовидної форми поперечних каналів. Крім того, стінки
поздовжніх канавок оснащені безліччю каналів, які сприяють більш ефективному
відводу тепла, а також сприятливо впливають на рівномірність розподілу
навантаження протекторних елементів.
Стабільність на будь-якій швидкості. Ця модель розроблялася у відповідності до
фірмової концепції «Strength from the inside», тобто, сила зсередини. Метою
цієї концепції є досягнення максимальної стабільності та безпеки під час руху
на високій швидкості. Однією зі складових нової концепції став каркас, що
відрізняється багатошаровістю конструкції. Боковина шини в області прилягання
до колісного диска має спеціальне бортове кільце. Цей елемент зводить до
мінімуму ризик усунення борту шини з диска, особливо у разі втрати тиску в
шині. Крім цього, в конструкції шини передбачений спеціальний наповнювальний
шнур, який також розташований в області прилягання шини Yokohama Advan Sport
V103 до колісного диска. За рахунок цього забезпечується м'якість під час руху
у звичайному режимі та міцність у разі втрати тиску в шині. Завдяки
металокорду, боковина має підвищену конструктивн