Продавец этой вещи Была в Шафе более 30 дней назад
Виробник: Інший виробник
Призначення: Для тракторів
Кілька примірників у наявності
кладыши ЮМЗ-6, Д-65 Н-1,р-1 корінні і шатунні Корінні і шатунні вкладиші є радіальні та навантажуються силами тиску газів в циліндрах дизеля, а також силами інерції мас рухомих деталей кривошипно-шатунного механізму. Тиску на поверхні тертя вкладишів при згорянні палива в циліндрах досягає 35..40 МПа і більше. Основні вимоги пред'являються до вкладишів є їх зносостійкість, антифрикційні, антизадирні і антикорозійні властивості, теплопровідність і здатність поглинати знаходяться в мастилі абразивні частинки. Корінні вкладиші повинні також володіти достатньою жорсткістю, що запобігає циклічне викривлення осі колінчастого вала під дію перелічених навантажень. Радіальні підшипники складаються з двох вкладишів, товщиною близько 3 мм у шатунних, і близько 4мм у корінних, формованих холодної штампуванням. Основою вкладишів є сталева стрічка, на яку заливкою нанесений шар алюмінієвого сплаву, а у форсованих дизелів шар свинцювата бронзи. Третім шаром є сплав свинцю з оловом товщиною 0,03...0,04 мм Для правильної установки вкладишів до паростки їх ліжок служать штамповані в них вусики, що входять в спеціальні пази в пастелях. При затягуванні болтів кріплення кришки підшипника вкладиші навантажуються в розточку пастелі з натягом, який запобігає їх провертання під дією сил тертя у шийки валу. Упорні підшипники навантажуються силою натискних пружин зчеплення при його вимиканні, а також осьової складової сили в косозубом зачепленні шестерні приводу газорозподільного механізму і паливного насоса високого тиску, встановленої на колінчастому валі. Ці сили, так само як і подовження валу при його нагріванні, називають його осьове переміщення, що приводить до порушення кутів випередження подачі палива в циліндри дизеля насосом високого тиску і фаз газорозподілу. Упорними підшипниками, що запобігають осьове переміщення вала, є чотири півкільця. Розташування півкілець перед хвостовиком дозволяє розвантажити вал від сили натискних пружин зчеплення. Для рівномірного розподілу масла, що випливає з корінного підшипника, з частин, що труться поверхнях щік валу і півкілець, на останніх робляться радіальні канавки. Ці поверхні півкілець покриті шаром антифрикційного сплаву. +************ Олег+************