Виробник: Інший виробник
Тип обладнання: Електрообладнання
Діагностичний адаптер BMW INPA K+DCAN працює з програмним забезпеченням BMW INPA, яке входить в комплект поставки.Сканер INPA K+DCAN підключається до автомобіля через K-лінію або CAN-шину передачі даних, що дозволяє працювати з будь-яким електронним блоком автомобіля. Діагностичний адаптер BMW INPA K+DCAN має можливості, які раніше були доступні лише власникам дилерського обладнання. За допомогою сканера BMW INPA K+DCAN Ви зможете читати і видаляти помилки на автомобілях BMW з 1997 до 2008 років випуску. Підтримувані протоколи: • Високошвидкісний D-CAN і PT-CAN (500 кбіт/сек); • Низькошвидкісний K-CAN (100 кбіт/сек); • Стандартні протоколи BMW (K-LINE, BMW-OBD-інтерфейс); Діагностичні можливості K+DCAN: • Ідентифікація параметрів ЕБУ; • Зчитування кодів несправностей; • Видалення кодів несправностей; • Зчитування параметрів реального часу; • Зчитування вмісту пам'яті ЕБУ; • Контроль відповідності кодів VIN і пробігу автомобіля в пам'яті різних ЕБУ; • Кодування ЕБУ; • Активація виконавчих механізмів; • Емуляція роботи різних ЕБУ; • Активація/деактивація інженерних функцій. Підтримувані автомобілі: • Серія 1 - E81, E82, E87, E88. • Серія 3 - E46, Е90, E91, E92, E93. • Серія 5 - E39, E60, E61. • Серія 6 - E63, E64. • Серія 7 - E38, E65, Е66, Е67,Е68. • Серія 8 - Е31 • Серія MINI - R50, R52, R53, R55, R56, R57. • Серія X - X3-E83, X5 E53, E70, E71, Е72, X6. • Серія Z - E85/E86, Е51/E52. В автомобілях BMW після 06.2000 року випуску на діагностичний роз'єм OBD2 в салоні: — на 7 пін виведена діагностична шина ДМЕ і АКПП; — на 8 пін виведена діагностична шина всіх інших блоків в залежності від комплектації. В кабелі BMW Inpa k+dcan діагностична шина k-line виведена тільки на 7 пін, і якщо не замкнути 7 і 8 pin, то будуть читатися тільки ДМЕ і АКПП. На машинах Е-серій, оснащених CAN, на 8 пін виведена активація CAN . В автомобілях BMW після 06.2000 року випуску на діагностичний роз'єм OBD2 в салоні: - на 7 пін виведена діагностична шина ДМЕ і АКПП; - на 8 пін виведена діагностична шина всіх інших блоків в залежності від комплектації. В кабелі BMW Inpa k+dcan діагностична шина k-line виведена тільки на 7 пін, і якщо не замкнути 7 і 8 pin, то будуть читатися тільки ДМЕ і АКПП. На машинах Е-серий, оснащенных LAN, на 8 пин выведена активация LAN (в E46 E39 E53 и у многих машин с бедной комплектацией LAN нет) Кабель k+dcan с замкнутыми 7 и 8 пинами не будет диагностировать машины с LAN, и для таких машин перемычка между 7 и 8 пинами не нужна. На машинах до 06.2000 года выпуска с круглым разъемом под капотом все выведено на круглый разъем, а на ОБД только мотор и коробка. Таким образом: - для машин до 06.2000 г.в. (с круглым 20-пин разъемом) - перемычка не нужна - для машин после 06.2000 г.в. без LAN - перемычка нужна - для машин після 06.2000 р. в. з LAN - перемичка не потрібна.