Як отримати швидку відповідь підтримки.
Для продавців, у яких увімкнуто Бізнес-акаунт, ми створили окремий канал комунікації з Відділом турботи про користувачів Шафа - месенджер.
Все дуже просто та швидко ;-)
Для того, щоб написати нам саме через месенджер, потрібно:
1. Переконайтеся, що у вас увімкнено тип акаунта "Бізнес-акаунт"

2. Йдемо в розділ "Як з нами зв"язатися" і праворуч автоматично відкриється месенджер.

3. Вітаємо! Ви в найшвидшому каналі зв"язку з підтримкою. Вкажіть всю необхідну інформацію:
- логін на Шафі;
- номер замовлення (якщо воно фігурує у вашому зверненні);
- номер оголошення або посилання на нього (якщо воно фігурує у вашому зверненні). Ця інформація дозволить нам значно швидше вам допомогти.
Ми надамо відповідь протягом години (в робочий час).
Дуже просимо оцінити роботу спеціаліста, з яким ви будете комунікувати. Нам дуже важлива ваша оцінка нашої роботи.
Саме ви робите нас кращими 