Війна Персня (War of the Ring): Протистояння вільних народів і сил темряви
Війна Персня (2-е видання) (War of the Ring) - неймовірно масштабна настільна
стратегія для 2-4 гравців, які на час гри стануть лідерами вільних народів або
візьмуть на себе роль Темного Володаря і його прислужників. Дії гри
відбуваються на великому ігровому полі з картою Середзем'я, де відзначені
кордони регіонів і присутні спеціальні треки по периметру. Крім того, у вашому
розпорядженні виявиться справжні полчища мініатюрних фігур - відразу 205
фігурок, серед яких і розважливі ельфи, і зарозумілі гноми, і безстрашні воїни
Ґондора, і вершники Рохана, і безмовні сіверяни. А також ті, хто служить
стороні зла: прислужники Саурона, натовпу орків, представники східних народів
- Харадріми і Істерлінг. Не обійшлося і без учасників легендарного Братства
Кільця: тут Фродо Беггінс і Сем Гемджі, Арагорн, Леголас, Гімлі і інші. Кожен
з персонажів має особливими здібностями, описаними в карті персонажа. Граючи
удвох, один з учасників візьме шефство над Вільними Народами і Братством
Кільця, а другий - над воїнством Саурона і його поплічниками. Граючи втрьох,
двоє учасників виявляться на стороні зла: перший - зіграє за Темного Володаря,
другий - за його прихильників. Граючи вчотирьох, контроль над силами зла
залишається колишнім, а за Вільні Народи тепер грають двоє учасників: перший -
за ельфів і воїнів Гондора, другий - за сіверян, гномів і вершників Рохана.
Шефство над Кольценосцамі ділять обидва гравці. Учасники починають гру не в
рівних умовах: якщо Сили Зла володіють масштабними бойовими ресурсами в землях
Ізенгард, Істерлінг і, звичайно, в Мордор, то правителям Вільних Народів по
початку доведеться вести до бою абсолютно нечисленні армії. Відповідно і умова
перемоги залежить від обраного персонажа: Саурону для перемоги необхідно
підпорядкувати своїй волі Вільні Народи, а їм в свою чергу необхідно захопити
головну фортеця свого ворога. Однак, вільні народи переможуть і в тому
випадку, якщо Хранителі Кільця зуміють дістатися до Фатальний гори і знищать
Кільце. Настільна гра Війна Кільця (War of the Ring) триває до тих пір, поки
одна зі сторін не виконає своє умова перемоги. В основі ігрової механіки
лежать спеціальні кубики дій: синій набір кісток для учасників, які грають за
вільні народи і червоний для гравців, які опинилися на стороні Тьми. Випали на
гранях значення визначають поточний дію: наймання війська, переміщення армії
або окремих персонажів, переміщення Братства Кільця, військові дії, розіграш
карт подій і т.д. На кубиках різних кольорів зображені різні символи і якщо
«добро» в основному діє одноосібно, то «зло» звикло ходити військом. Крім
того, кожна зі сторін може викинути унікальне, але рідкісне значення. У синіх
це «Воля Заходу», яка дозволяє вибрати будь-яку іншу грань або закликати
додаткових персонажів. У червоних це «Око», яке допомагає Саурону визначити
місцезнаходження Кільця і Братства відповідно. Боївка в грі Війна Персня(War
of the Ring) теж відбувається на кубиках. Випали значення 5 і 6 вважаються
успішної атакою, внаслідок чого сторона противника зазнає поразки або втрати.
Проте, і на ці, здавалося б випадкові, значення можна вплинути: лідери військ
мають право перекинути кубики, а війська, що займають захищаються позиції, на
кшталт руїн або фортець, отримують бонуси при кидку. Кожна карта подій
наділена особливим властивістю, яке може вплинути на результат бою. Крім того,
багато карти переносять в партію дії відповідно до сюжету саги про Братство
Кільця, відображаючи події, про які дійсно йшлося і підносячи альтернативні
варіанти розвитку сюжету. Епічні битви на просторах Середзем'я Настільна гра
Війна Персня (War of the Ring) - грандіозний військовий конфлікт на просторах
Середзем'я. Ви можете повторити історію, або переписати її на свій лад:
можливо, вам вдасться врятувати тих, хто насправді загинув смертю хоробрих в
одному з боїв. Рівним рахунком не виключено і зворотне, що доведеться
заплатити вищу ціну за перемогу, ніж її «озву