(Мова видання Російська) При складанні Букваря автор використав свій
30-річний досвід роботи логопеда, що вперше дозволило поєднувати навчання
грамоти з попередженням помилок при листі, що виникають у шкільному віці.
Буквар заснований на традиційному підході до навчання читання російською
мовою, доповнюючи традиційний підхід оригінальним способом навчання дитини
усвідомлення буквосполучення як цілісного графічного елемента - склад як
одиницю читання (надалі листи). Буквар не має розважального або цікавого
характеру, його завдання - забезпечити дитині наибыстрейшее оволодіння
технікою читання, що має доставити дітям радість і задоволення в нагороду за
працю. Сподіваємося, що наші діти, оволодівши без особливих труднощів
читанням, візьмуть у руки книгу як знаряддя культури і джерело знань.