Виробник: Інший виробник
Тематика: Саморозвиток і мотивація
Кілька примірників у наявності
Книга "Нові правила ділового листування". Автори - Максиміялхів, Людміла Саричова.
Анотація:
Останні двадцять років насхарчували, що ділова листування — це нескінченні реверанси, безглузді форми люб'язності та вимучені шаблони: «Коллегі, я вас почув», «Клієнт прислав правочки, внесіть АСАП. Заздалегідь спасибі, «З повагою до вас і вашого бізнесу». Сучасне ділове письмо — це махрова фальш, копецеві маніпуляції й погано приховане шпалерне знехтування.
Максим Шелахів і Людміла Саричова, автори культової книги «Пиши, скорочуйте», пропонують змінювати культуру ділового письма та висувають два нових правила: повага до адресата та турбота про його інтереси. Листи, складені за такими правилами, розташовують до вас людей і допомагають знаходити спільну мову. Дотримуючись рекомендацій із книги, ви навчитеся писати комерційні пропозиції,нченні листи, прохання колегам, відповіді клієнтам і будь-які інші робочі листи.
Це обов'язкова книга для всіх, хто пише по роботі: керівників, менеджерів, фахівців і співшукачів.
Кількість сторінок: 256
Мова: російська
Тип обкладинки: м'яка
Розмір: 145х205мм
Папір: біла