Виробник: Інший виробник
Тематика: Саморозвиток і мотивація
Кілька примірників у наявності
Книга "Справа не в каві. Корпоративна культура Starbucks". Автор - Говард Бехар, екс-президент Starbucks International. Анотація: Компанія повинна розглядати і своїх працівників, і своїх клієнтів насамперед як людей, тоді все інше прийде саме собою - така основна ідея цієї книги. Якщо керівник відноситься до співробітників як до партнерів, а не як до одного з ресурсів, ті досягають фантастичних результатів, якщо він бачить в клієнтах не джерело доходу, а людей, яким він надає послугу, ті повертаються знову і знову. Автор формулює десять основних принципів лідерства, орієнтованого на людину, і докладно розбирає їх, наводячи численні приклади з історії мережі кав'ярень Starbucks. Тип обкладинки: м'яка Кількість сторінок: 152 Мова: російська Розмір: 198х138мм Папір білий