Виробник: Інший виробник
Тематика: Бізнес і економіка
Перед вами найповніше й найнадійніше керівництво з керування продажами, яке освітлює всі аспекти функціонування відділів збуту компаній, що працюють у сфері В-2-В. Книга майже цілком присвячена питань керування штатом торгових представників та розглядає усі етапи організації діяльності відділів продажів.
Написана легкою і доступною мовою, книга вирізняється своїм сучасним підходом, що відбиває поточні економічні, соціальні та технологічні тенденції.
Велика теоретична база доповнена великою кількістю реальних прикладів діяльності компаній, кейсів і практичних завдань.
Видання заслуговує на увагу практиків, що спеціалізуються на питаннях продажів у компаніях, а також викладачів і студентів економічних вузів.
Керування продажами - книга XXI століття.
Внаслідок економічного тиску з боку конкурентів і культурних змін компанії змушені дедалі більше орієнтуватися на ринок.
Професійний продавець XXI століття — це не тільки продавець, а й консультант з маркетингу: адже йому доводиться не тільки продавати, а й розв'язувати проблеми покупців, щоб побудувати з ними довгострокові відносини.
У міру зміни природи особистих продажів змінюється й роль менеджерів із продажу. Сучасні лідери відділів продажів — це переважно лідери, ніж Салохи: вони швидше співпрацюють із продавцями, ніж керують ними. Менеджерам же доводиться керувати різними каналами з продажу, тому їхня відповідальність за реалізацію маркетингових програм компаній зростає.
Крім того, у розділі про особисті продажі були включені розділи про пов'язані, командні та консультаційні продажі, а також інформація за їх моніторингом.
Автор: Спіро Розанн, Річ Бруді, Стентон Вільям
Видавництво: ІД Гребінників, 2007 р.
Сторінк: 704 (Офсет) — прочитаєте за 15 днів
Маса: 1086 г
Розміри: 244x171x37 мм
Серія: Керування продажами