Все категории
|

Томас хайн "все об упаковке"

488 грн
Описание

Виробник: Азбука
Тематика: Бізнес і економіка
Видавництво "Азбука", "Терра", 1997. М'яка обкладинка, звичайний формат.
Книга нова, у чудовому стані.
Заглянувши в цю книгу, читач відкриє для себе дивовижний світ, що тане в звичайних коробках, банках, пляшках, тюбиках. Він дізнається про те, як вони захищають, зберігають, інформують, пропонують, приваблюють і, нарешті, змушують зробити покупку... Не пропускаючи серйозного та смішного, автор пише про промислових магнатів, інженерів, торгових підприємців, психологів та художників, тобто про тих, хто прагне зробити мистецтво паковання одним із вкладень у світову культуру.
Ця книга — захоплююча історія про те, як паковання з'явилося, розвивалося й поступово перетворювалося на силу, яка керує поведінкою покупців, маніпулює їх страхами та очікуваннями, формує вигляд магазинів і цілком всю культуру споживчого суспільства. Автор приділяє багато уваги інженерній, дизайнерській та рекламній складникам товарного паковання та розкриває справжні причини появи окремих її деталей, яким зазвичай ніхто не надає значення: наприклад, кришки в картонної сигаретної пачки потрібні для того, щоб курець щоразу діставав пачку з кишені та демонстрував навколишнім марку. Але ще цікавіші паралелі, проведені між механізмами впливу на масову свідомість коробок і банок на полицях супермаркетів і «упакованих» явищ, компаній і людей. Досвід американської упаковки відрізняється від досвіду японського паковання та перший досвід переважає в глобальному світі.Книги упаковуються в красиву та просту обкладинку незалежно від змісту. Фарби, колір, форма, шрифт, серія, ціна та навіть захід приваблює віртуального покупця. Безліч людей залучені для роботи над формою, над вмістом працює автоматика.

Состояние: Новое
Цвет:
  • Разноцветный

Похожие товары