Все категории
|

Медиагиганты

190 грн
Описание

Виробник: Альпина Паблишер
Тематика: Бізнес і економіка

Серед безлічі засобів масової інформації виділяється елітна група газет, журналів і мовних компаній, що відрізняються довголіттям, силою і миттєвої впізнаваністю. Як це їм вдалося? Які маркетингові стратегії дозволили їм вижити і досягти небаченого успіху? Чи зможуть вони і в майбутньому зберегти настільки міцне становище? Марк Тангейт аналізує стратегію і тактику 20 найбільш відомих медиабрендов і показує, що стоїть за їхнім успіхом. Використовуючи історичні екскурси, анекдоти та ексклюзивні інтерв'ю з керівниками компаній і редакторами видань, автор виявляє фактори, які дозволили жменьці медиагигантов панувати в світі ЗМІ. Книга, створена в кращих традиціях журналістики, написана живою мовою, рясніє фактами, і адресована всім, хто цікавиться успішними брендами, їх маркетинговими стратегіями і людьми, які втілювали ці стратегії в життя. Відгуки з ******** Огиевич Каті 27 років. Білорусь 6 травня 2009 Вперше познайомилася з цією книгою коли писала диплом з маркетингу газети - керівник роботи дав на ніч почитати. Досить пізнавально. Для журналістів. Економісти, швидше за все, нічого такого тут не знайдуть. Олексій Зубок Росія/ 16 грудня 2005 Очікував що буде історія про КФУ - ключових факторах успіху. Про помилки та успіхи. Ан ні! Журналіст описав історію видань, каналів. Цікаво з історичної точки зору, не цікаво з точки зору бізнесу, маркетингу.

Состояние: Идеальное
Цвет:
  • Разноцветный

Похожие товары