Виробник: Інший виробник
Тематика: Бізнес і економіка
"Любов споживачів до брендів звела нанівець існувало раніше в ритейлера перевага - прямий контакт зі своїм покупцем." Грег Тейн, Джон Бредлі Про що книга Про ключові зміни у сфері ритейлу з середини 1990-х років. Перевидання книги покликане допомогти розібратися в нових віяннях галузі, в тому числі і на операційному рівні, а також зрозуміти стратегічні причини таких змін. Чому книга гідна прочитання - Більше 100 прикладів і описів реальних ситуацій з десятків ринків. - Відмінності між виробниками і рітейлерами у світлі нової ери роздрібної торгівлі. - Цінова конкуренція як виграшна стратегія на динамічно розвиваються ринках. - Переваги стратегічного позиціонування ритейлерів: відмінності від виробників. - Боротьба за поличний простір - виправдана? Системний підхід, заснований на порівнянні зміни вартості бренду з вартістю зміни магазина покупцем. - Трейд-маркетинг VS бренд-маркетинг? Чи це одне і те ж? - Електронна комерція: грамотне підключення до процесу новітніх технологій і пристроїв. Для кого ця книга Буде особливо цікава власникам роздрібних компаній, керуючим торговими підприємствами, а також викладачам і студентам у розумінні того, як розвиваються FMCG-індустрія, і споживчі галузі в цілому. Хто автор Грег Тейн - засновник і президент маркетингового холдингу IMS Group. Грег Тейн більше десяти років тому змінив Англію на Росію і побудував тут свій новий бізнес і нове життя. Джон Бредлі - протягом 24 років займався міжнародним маркетингом в компанії Cadbury, а в 2003 році перекваліфікувався у консультанта і почав писати книги. Його перша книга була видана у 2008 році і користувалася великим успіхом у США і Канаді. Зараз Джон спільно з Грегом працює над наступною книгою, присвяченою провідним світовим компаніям у сфері споживчого маркетингу. Відгуки з ******** Леонова Олеся 28 років 10 жовтня 2013 Змінився в першу чергу маркетинг. Спочатку працювало лише сарафанне радіо, потім підключилися друковані видання, адио і ТБ, а сьогодні рулить навіть не Інтернет, а нові медіа. Торгова війна - це боротьба за територію, за товар, за ціни, але в першу чергу - за клієнта. Нові медіа - це чудовий спосіб налагодити контакт з клієнтами. Це вам не нав'язливі імейл-розсилки. Тут зовсім інші технології. У цій книзі їм приділено чимало місця. А по мені - це і є найважливіше. Сисоєва Єлизавета 39 років 28 вересня 2013 азве можна не бачити сьогоднішніх змін, що панують на ринку рітейлу? Ну хто не бачить, або сліпий, або не бачить принципово, так як занадто консервативний. Поділяю думку автора про те, що ні до чого хорошого це не призведе. Політика введення великих ТЦ і молів цілком з'ясовна: попит народжує пропозицію. Спочатку подбный підхід був нав'язаний споживачеві, а зараз сам споживач вимагає все нових і нових місць торгівлі. Семенов Ернест 38 років 22 жовтня 2013 Реальні приклади з аналізом ситуації на ринку, порівнянням минулих років з цим положенням на ринку. Легкий склад. Мало непотрібної інформації для заповнення місця в книзі. Ще багато корисних даних про ринки, що розвиваються. Там зовсім інша динаміка, випереджальна ринки, давно розвинені і набрали висоту. Тут дуже важливо не упустити свій шанс зробити кар'єру, нажити якийсь стан, вчасно направити в потрібне русло гроші, вкладені у щось інше. У цьому сенсі книга в деякій мірі нагадує підручник в хорошому сенсі цього слова.