Виробник: Питер
Тематика: Бізнес і економіка
Ви керуєте продажами Компанії, основні клієнти якої організації і підприємства. У Вашої Компанії є відділ продажів, співробітники якого займаються активним пошуком і залученням корпоративних замовників. У Вас є товари і послуги, які можна запропонувати клієнтам. Тобто з тим, що продавати, проблем немає. Проблема в іншому: як посилити продажу? Ви створили бізнес в економічно слабкій регіоні, і це не дає Вашому бізнесу нормально розвиватися. Якщо так - вибору у Вас немає. Ви або починаєте регіональну експансію, або смиренно чекаєте, коли в Ваш регіон прийдуть федеральні компанії, які Вас розтопчуть. 2009 рік. Фінансова криза? Ніде і ніколи не буває таких можливостей заробити, як у період кризи або серйозної корекції ринку! Про ці та інші проблеми, а також про шляхи їх вирішення розповідається у новій книзі Костянтина Бакшта, адресованого керівникам відділів продажів, директорам і власникам бізнесу. Відгуки з ******** Дмитро Економіка, яка працює(рецензія на книгу Костянтина Бакшта «Посилення продажів», М. – Пітер, 2010) Знайомство з книгами Костянтина Бакшта із серії «Мистецтво продажів» видавництва «Пітер» стало для мене, представника «академічної» гілки бізнес-освіти свого роду одкровенням. У буденній свідомості побутує уявлення про економіку, чи то макро - та мікрорівень, про фінанси, про управління компанією, як про матерії вельми і вельми складних. Чималу роль у формуванні цієї думки грає і «істеблішмент» від економічної науки та бізнес-освіти. Дійсно, виступати в ролі гуру, володіє певним езотеричним, недоступним для розуміння пересічного обивателя знанням про бізнес, часом і приємно і почесно. Разом з тим вибухнула економічна криза наочно показала неспроможність багатьох складних теоретичних положень економічної науки. Але, може бути, світ влаштований дещо простіше? Нещодавно у світ вийшли книги серії «Мистецтво продажів» практика, Генерального директора холдингу «Капітал-Консталтинг» Костянтина Бакшта. Ніяка економіка не буде працювати без чітко налагодженої системи продажів вироблених товарів і послуг, незалежно від того, чи є ринок «зростаючим» або «падаючим». Рецепти, пропоновані Костянтином Бакштом у книгах цієї серії, прості і доступні для розуміння. Причому власний досвід в продажах дозволяє Констанитину Бакшту стверджувати, що принципи, викладені в його книгах, «надзвичайно важливі... і не застаріють як мінімум ще кілька десятків років». Тобто автор претендує, і не без підстав, на загальність висловлюваних ним принципів і методів. Книга «Посилення продажів», якщо хочете, «книга кризового періоду», оскільки саме в кризовий час питання про продажі товарів і послуг постає найбільш гостро. Ця книга одночасно і набір рецептів та філософський погляд на процес продажів. Наприклад, як це не дивно звучить, дуже багато менеджери з продажу, що працюють з корпоративними клієнтами, упускають з вигляду простий принцип, про який наполегливо, а інколи навіть нав'язливо (а як інакше?) нагадує Бакшт: «Справжні продажу робляться на особистих зустрічах». Звідси і пропагована автором філософія, укладена в ємних запам'ятовуються «формулах» «Особистий контакт = Особисті стосунки = Особисті зустрічі», «Робоче місце менеджерів з продажу – в поле, на території Клієнтів» та ін. Це всього лише здоровий глузд, але яким у багатьох компаніях і на ринку B2B, і на ринку B2C, на жаль, дуже часто не користуються. Філософія-філософією, але ж Бакшт — практик. І буквально з перших сторінок книги він переходить до викладу конкретних рекомендацій, щедро иллюстрируемых конкретними практичними прикладами. Хочете знати, скільки менеджерів повинно бути у вашому відділі продажів? Відкрийте стор. 21 книги: «Якщо у вас близько 200 корпоративних замовників... п'яти-семи співробітників у відділі продажів достатньо, щоб контролювати зацікавив вас сегмент ринку». Чому? Щоб дізнатися секрет подібних розрахунків — прочитайте книгу. Серед рецептів від Бакшта є і напівемпіричні (перевірені на практиці) формули та оцінки (див. наприклад, схеми розрахунку мотиваційної програми співробітників комерційних відділів), є …