Все категории
|
Этот товар сейчас неактивен, но есть много похожих

Жорсткий бренд-білдінг. вичавіть з клієнта додаткову маржу

250 грн
Описание

Виробник: Альпина Паблишер
Тематика: Бізнес і економіка

"Я ні копійки не витратив на безпосередню рекламу бренду, і тим не менше серед моєї цільової аудиторії мій персональний бренд дуже сильний - це означає, що люди знають мене, знають мої установки і знають, чого від мене чекати. Все, що бренд може і не може бути, все, що він здатний і не здатний дати вашого бізнесу, ми розглянемо в цій книзі. Розмова буде жорсткою". Ден Кеннеді Про що книга Називаючи себе "фундаменталістом прямого маркетингу" і радикально заперечуючи ідею про те, що великий бренд неможливий без вливання в нього фантастичних маркетингових бюджетів, Ден Кеннеді присвячує свого читача в перевірені на практиці методики отримання успішного бренду безкоштовно. Засновуючи філософію бренд-білдингу на залучення клієнтів за допомогою реклами прямого відгуку, автор доводить справедливість своїх міркувань на прикладі досвіду таких компаній, як Iron Tribe, Orvis, Kodak, Intel, Subway і багатьох інших. Крім того, книга розповідає про особливості первинного та вторинного маркетингу, принципи побудови бізнесу за допомогою технології StorySelling, а також правила створення персонального бренду. Чому книга гідна прочитання Дена Кеннеді називають "професором жорстокої реальності" - він не залишає каменя на камені від помилок щодо магічної сили дорогої розкрутки бренду, пропонуючи натомість стратегію, "приводить до ваших дверей споживача з кредиткою в руці". Навіть якщо ця книга не зможе докорінно змінити чиїх-небудь поглядів на управління бізнесом, вона напевно впорається із завданням розширення уявлення читача про те, яка головна мета реклами і маркетингу. Хто автор Ден Кеннеді - бізнес-коуч, головний редактор шести ділових інформаційних бюлетенів, засновник безлічі компаній, активний інвестор. Стояв біля витоків створення таких брендів, як NO B. S. і RENEGADE MILLIONAIRE. Джим Кевэл і Форрест Уолден - підприємці, творці франчайзингової мережі тренажерних залів Iron Tribe, автори книги "Бізнес Iron Tribe". Ключові поняття Бренд-білдінг, маркетинг, прямий маркетинг, лідерство. Відгуки з ******** уличкин юрій краснодар 13 січня 2015 Більшу частину книги складають статті прихильників Д. Кеннеді успішно побудували свій бізнес методом маркетингу прямого відгуку. саме цієї методики і присвячена вся книга, у другій частині якої сам метр дає деякі рекомендації і коментує статті своїх прихильників. досить цікаві розділи, написані власниками мережі спортзалів. У них докладно з барвистими яскравими прикладами описується побудова бізнесу практично з нуля. Але все в світі відносно, і в зв'язку з цим хочеться сказати, що при всій простоті і малобюджетність, маркетинг прямого відгуку навряд чи зміг би прижитися в російській дійсності. У першу чергу тому, що основні його принципи випливають із настільки улюбленого у нас мережевого маркетингу, а у другу - через стабільної недовірливості російського споживача до всякого роду "нав'язливого сервісу", нехай навіть він і не являє собою приставання на вулицях хлопчиків і дівчаток з сумками наповнені всіляким крамом, а у випадках, описуваних у книзі - безліч так званих "продають листів" і всіляких електронних і паперових розсилок. Ну немає в нашому суспільстві настільки масового довіри до макулатурі, тому і відсоток відгуків вкрай низький. Але тим не менш застосовувати його можна, потрібно лише враховувати специфіку вашого бізнесу і придумувати щось своє. І в цьому випадку книга буде непоганою підмогою. І ось ще що: слід враховувати духовність нашого суспільства, так і власний духовний статус, так як книга при всій простоті і доступності, написана "акулою капіталізму" з властивими йому цинізмом і аморальністю, і якщо ми не готові стати такими ж. то робити в жорсткому світі бізнесу нам найімовірніше нічого. Дмитро Москва 20 жовтня 2014 Це вже друга книга Дена С. Кеннеді, яку мені довелося прочитати, і так, це все той же старий добрий «жорсткий» Кеннеді: «Тупоголові CEO звично викидають мільйони доларів на розробку брендів, логотипів і слоганів, а також випускають помпезні прес-релізи і навіть проводять прес-конференції, щоб оголосити про вл…

Состояние: Идеальное
Цвет:
  • Разноцветный