Виробник: Альпина Паблишер
Тематика: Бізнес і економіка
"Найголовніша формула успіху - знати, як спілкуватися з людьми". Теодор Рузвельт Про що книга В ній відображені ключові напрямки для створення і підтримки корпоративних акаунтів, описані найбільш типові помилки і вибудувана чітка стратегія. Це не просто перевірені рекомендації, а керівництво до дії. Ви зрозумієте, які завдання перед собою поставити і як вибрати правильні інструменти для їх вирішення. Чому книга гідна прочитання В книзі докладно розповідається про особливості просування в трьох найбільш популярних соціальних мережах - Facebook, Twitter, Google+. Автор наводить цікаві і дуже успішні кейси. Автор - провідний спеціаліст з ведення та просування корпоративних мікроблогів і акаунтів. Більш 50 000 читачів у соціальних мережах! Для кого ця книга Ми рекомендуємо книгу не тільки новачкам, які тільки відкривають для себе необмежені можливості соціальних мереж, але і тим, хто вважає себе гуру просування корпоративних акаунтів. Це не та сфера, де можна залишатися неперевершеним професіоналом на всі часи, адже динаміка і постійний розвиток не терплять статичності і не прощають спочивання на лаврах. Хто автор Наталія Єрмолова - провідний SMM-експерт Рунета. Закінчила Санкт-Петербурзький державний університет і Санкт-Петербурзький державний університет інформаційних технологій, механіки і оптики. Працює в рекламному агентстві "Рідкісна марка". Ключові поняття Соціальні мережі, просування, Facebook, Twitter, Google+, SMM. Особливості оформлення книги - скришоты, фотоілюстрації; - повнокольоровий друк. Відгуки з ******** Беликин Олексій 36 років 24 квітня 2013 Формально у книзі є все необхідне: загальні підходи, покрокові інструкції, приклади, інтерв'ю експертів, а також гарне оформлення, барвисті ілюстрації і якісний папір. Немає одного – сенсу. На мій смак, це маркетинговий продукт для просування автора і компанії - для читачів він фактично марний. Жукова Діана 36 років 25 березня 2013 Єрмолова розповідає про просування у трьох західних соціальних мережах, не забуваючи вписувати статистику по соцмережам російським. Думаю, що подробиці про них навмисно замовчуються: в тому ж Контакті або Однокласниках немає серйозної споживчої аудиторії, там спілкуються в основному більш юні людські особини, яким в загальному-то немає особливої справи до світу бізнесу. Книга корисна і цікава, особливо, думаю, тим, хто тільки освоює ці мережеві ніші. Леонід бугаєв 36 років. Москва, 1 квітня 2013 Книга Наталії Єрмолової не для досвідчених SMM-ників; Для вас книга не помічник ("Хлопці - ви звільнені":). Швидше вона для тих, хто не готовий стати клієнтом великого SMM-агентства. Компаніям і їх керівникам книга дасть розуміння того, як потрібно працювати з аудиторією в соціальних мережах. Найважливіше заховано в очевидних і зрозумілих радах: розповідати про галузеві новини, оперативно відповідати на запитання читачів. Вчитавшись в конкретику, ви зможете розробити план вашої роботи з аудиторією: опитування по понеділках, жартівливі фото по вівторках - і так далі. Крок за кроком ви зможете прийти до збільшення ваги і впливу - чи то в Facebook, Twitter або Google+. Я пройшов шлях, який описаний у книзі за чотири роки. Від нуля до чотирьох з половиною тисяч передплатників на Facebook, які дозволяють використовувати "правило тисячі": починаючи з тисячі чоловік, які регулярно читають і коментують вас, ви зможете отримувати додатковий дохід. Завдяки книзі "Просування бізнесу в соціальних мережах" я продовжую масштабувати свої навички в нових соцмережах. Ласкаво просимо в Twitter і Google+! -- Леонід Бугайов, автор книг "Мобільний нетворкінг" і "Мобільний маркетинг"