Виробник: Эксмо
Тематика: Бізнес і економіка
найближчий час торговий концерн Wal-Mart планує вийти на глобальний ринок. Як невеликому провінціальному магазинчику досить швидко вдалося перетворитися на монстра роздрібної торгівлі, який розтягнув свої мережі на всій території США та за її межами? Своїми спогадами про те, як це відбувалося, вперше ділиться один із безпосередніх учасників історії Wal-Mart, довірене обличчя засновника компанії Сема Волтона, Дон Содерквіст, який довгий час зайняв високі пози в компанії. У книзі представлені цікаві подробиці про засновника компанії, маловідомі факти, аналітичні матеріали та питання, що змушують читача задуматися про корпоративну культуру своєї компанії, переоцінити її основні цінності, згадати про своїх життєвих принципів і укріплення в головній меті. Для всіх, хто цікавиться історією та досвідом розвитку приватного бізнесу, для широкого кола читачів.