Все категории
|
Этот товар сейчас неактивен, но есть много похожих

Похожие товары

Друга космічна. мистецтво управління і стратегії майбутнього

290 грн
Описание

Виробник: Манн, Иванов и Фербер
Тематика: Бізнес і економіка

Як відомо, друга космічна швидкість потрібна для того, щоб космічний корабель міг подолати гравітацію. У ролі корабля - ваша компанія, в ролі гравітації - інерція старого способу дій. А конкретніше - торішній виробничий план. Зв'язує вашу компанію по руках і ногах. Особливо якщо ви працюєте на інтенсивно зростаючому ринку, де варто трохи помилитися - і ви упустите більшу можливість для зростання, якої більше не буде. Ви, звичайно, не зможете скласти з нуля фінансовий кошторис, і тут без торішніх даних не обійтися. Але для створення справжньої ринково-орієнтованої стратегії вам доведеться подолати інерцію і допомогти колегам зробити це. І провести кілька зустрічей перед тим, як розподілити ресурси на наступний рік. Сама по собі ідея не нова. У цій книзі - новий механізм її втілення. Для кого ця книга Для керівників і топ-менеджерів, які вже переконалися в тому, що "пережитки минулого" сильного шкодять майбутнього Чому ми вирішили видати цю книгу Тому що впевнені в тому, що ключова компетенція сучасного керівника - здатність змінюватися з тією ж швидкістю, з якою змінюється сучасний світ. І знаємо, наскільки це складно. Фішка книги Російське видання нової книги Джефрі Мура вийде майже одночасно з оригінальним Від автора Ця стратегія допоможе виправити серйозний, що кидається в очі недолік минулорічного плану - він цілком присвячений вам! У ньому не йдеться про світ або про ринок, або про ваших споживачів, ваших партнерів, або хоча б про ваших конкурентів. В ньому йдеться лише про вас, ваших цілях, ваших виробничих параметрах і розподіл ресурсів всередині підприємства. Але відступивши вбік і критично оцініть стан справ. Світ набагато сильніше вас. Ринок набагато сильніше вас. Ваші споживачі більш сильні, ніж ви. І сукупність ваших партнерів і конкурентів - екосистема - набагато сильніше вас. І, щоб остаточно розставити крапки над i, зауважу, що нікому насправді немає до вас справи, крім вас самих. Тому, приймаючи до уваги, наскільки складно подолати інерцію попереднього образу дій, пропоную налагодити зв'язок з цими зовнішніми джерелами сили, щоб підтримати вашу компанію. Відгуки з ******** Казарін Валерій Валерійович 37 років. Москва, 3 лютого 2012 Так вийшло, що я читав цю книгу перед Новим роком. В цей час зазвичай людина замислюється про те, що він зробив за минулий рік і що хоче зробити в наступному. В цей же час компанії проводять часто болісний і важкий процес бюджетування. Саме в цей час книга "Друга космічна" може дати найбільший ефект. Якщо звичайно, ви не зберетеся її читати 30 грудня або перед останньою захистом бюджету. Про що ця книга? Про те, як зуміти відключитися від колишніх досягнень, перестати думати про тих дрібних проблемах, які гризли вас весь рік, і подивитися на небо, побачити ті зірки, до яких ви в змозі дотягнутися, якщо зможете зібрати свою волю в кулак. Це книга про те, як спланувати, а головне - здійснити прорив до нових продуктів, до нових послуг, до тих ринків, які здаються вам зазвичай недосяжними, і тим клієнтам, які зазвичай вислизають від вас. Як побудувати стратегію, націлену на істотне зміна "статусу кво". "Як підтвердять досвідчені інвестори, прибутковість головною товарної категорії визначає прибутковість всієї компанії. Жодне підприємство ніколи не зможе стрибнути вище голови в своїй товарній категорії." Стр. 25. На подібні теми написано багато книг, надихаючих, натхненних на подвиги. Але найчастіше після їх прочитання ви відчуваєте себе як миші, яким у відомому анекдоті порадили стати їжачками. Все зрозуміло і логічно, але незрозуміло - як. Ця книга відрізняється тим, що в ній детально і скрупульозно розказано, як це можна зробити. Автор проводить аналогію бізнесу, що намагається стрибнути вище голови, з космічним кораблем, намагаються улететьт від планети в глибини космосу. І якщо на космічний корабель діють сили притягання, які потрібно подолати а потім правильно використовувати, на бізнес діють свої сили, економічні, які прив'язують її до тієї моделі розвитку, тим продуктам, які у неї є. Автор виділяє п'ять типів сил…

Состояние: Идеальное
Цвет:
  • Разноцветный