Все категории
|
Этот товар сейчас неактивен, но есть много похожих

У пошуках очевидного

290 грн
Описание

Виробник: Питер
Тематика: Бізнес і економіка

Все змішалося у світі маркетингу. Бізнес переживає еру вбивчої конкуренції. І в той час, коли функції маркетингу стали життєво важливі, у сфері маркетингу панує хаос. "Король позиціювання" Джек Траут допоможе повернути ясність сприйняття й покаже перспективи, які дадуть змогу зробити вашу компанію надприбутальною. Ця книга - спроба прояснити ситуацію та повернутися до того, на що треба орієнтуватися, розв'язуючи будь-яку маркетингову проблему. У ній немає ні жаргонізмів, ні цифр, ні особливої складності. Наводиться безліч прикладів з досвіду таких компаній, як Coca-Cola, General Motors, Volkswagen, Intel, Procter&Gamble та інших.

Видання буде корисним маркетологам, бренд-менеджерам, директорам із розвитку, власникам і керівникам компанії.

Состояние: Идеальное
Цвет:
  • Разноцветный