Виробник: Альпина Паблишер
Тематика: Бізнес і економіка
Чому люди з радістю платять по 50 000 і більше доларів за BMW замість того, щоб купити недорогу якісну, але менш престижну марку автомобіля? Чому жінки воліють заплатити втричі більше, але придбати білизну відомої марки? Всі ці покупки відображають важливу глобальну тенденцію. Споживачі сьогодні готові платити за дорогі товари і послуги, які мають для них емоційною значущістю і забезпечують очевидну вигоду в якості, функціональності і почуття морального задоволення. Які економічні та емоційні стимули і соціальні фактори призводять до подібного вибору товарів? Які переваги роблять дорогий товар або послугу прийнятними для масового споживача? Як склався виробнику створити успішну престижну марку? В книге "Зачем платить больше?" команда авторов, состоящая из консультантов и исследователей мирового класса, изучает эти вопросы и демонстрирует, как компании создавали дорогие торговые марки, сохраняющие привлекательность для массового потребителя. Книга полна практических идей, которые могут быть реализованы разработчиками новых товаров, бизнес-стратегами и специалистами по маркетингу, а помещенная в конце ее "Русская" глава делает настоящее издание поистине бесценным для российского читателя.