Виробник: Манн, Иванов и Фербер
Тематика: Бізнес і економіка
"Виживають не найсильніші або найрозумніші різновиди, а ті, які краще за інших пристосовуються до змін", - говорив Чарльз Еверест. Доктор Іцхак Адісес продовжує цю думку: "Ми перестанемо стикатися з проблемами тільки за повного браку змін, а це станеться, лише коли ми...немимо".
Методологія Адієсу ґрунтується на базовому принципі: будь-яка організація, як і будь-який живий організм, постійно змінюється й стикається з проблемами. На кожному етапі органічного розвитку компанію очікує специфічний набір змін. "Управляючи змінами" — це не чудові ліки, які позбавить усіх керувальних проблем. Ця книга навчить вас ефективно діагностувати "хвиля" організації та "вилікувати" їх. Ви дізнаєтеся, як, використовуючи внутрішню енергію компанії, можна самостійно виробляти чотири необхідні "вітаміни", щоб зберегти здоров'я компанії надовго.
Для кого ця книга
Для тих, хто хоче зробити зміни керованими
От автора
Я вивчав практику менеджменту в багатьох країнах і стежив, що відбувається в різних умовах. Я був схожий на того лікаря, який, перебуваючи довго на британському військовому кораблі, міг спостерігати, як у людей, які відчувають дефіцит вітаміну С розвивається цинга. Я вивчав менеджмент у тих країнах, де деякі управлінські функції були заборонені законом, і стежив і аналізував розвивальні водночас управлінські "болезі". Під час цієї роботи я відкрив необхідні характеристики — ті чотири "вітаміни", названі мною "ролями прийняття рішень", які забезпечують створення здорової організації, тобто ефективної та результативної в короткостроковій і довгостроковій перспективі. Коли будь-яка з цих ролей перестає виконуватися, то внаслідок цього виникає відповідний типовий шаблон неправильного керування. Я можу зробити висновок і передбачити якість рішення, знаючи те, які ролі виконувати, а які не мали під час процесу вироблення рішення.
Я назвав такий підхід Методологією Адізесу. Методологія Адізесу пропонує цілісну теорію менеджменту як терапевтичну, так і превентивну. Наприклад, одна компанія завдяки використанню цієї методиології та інших чинників зуміла збільшити свій обіг за десять років із $12 млн до $750 млн без "розведення" капіталу завдяки додатковій емісії акцій. Інша компанія, також без випуску додаткових акцій, збільшила за десять років свій прибуток зі $150 млн до $2,5 млрд.