Виробник: Эксмо
Тематика: Бізнес і економіка
Книги Джо Вітале розходяться мільйонними тиражами. Як ви думаєте, чому? Має бути, автор вміє переконати людей і впливати на них буквально заворожуючи, гіпнотизуючи їх мистецтвом слова. Кар'єра письменника Джо Вітале починалася із написання рекламних текстів, тому автор зі знанням справи пропонує чітку та послідовну методику написання текстів, так звану гіпнотичне письмо. Використовуючи гіпнотичний стиль, можна написати рекламне сповіщення, яке чарівним способом вплине на свідомість споживача, і він неодмінно зробить те, що вам від нього потрібно. Ефективність своєї методики автор підкріплює приклади з життя відомих копірайтерів і письменників.
Книга буде цікава насамперед маркетологам, рекламнистам, копірайтерам, PR-менеджерам, а також усім, хто хоче за допомогою текстів навчитися переконати інших.