Все категории
|
Этот товар сейчас неактивен, но есть много похожих

Похожие товары

Доставляючи щастя

250 грн
Описание

Виробник: Манн, Иванов и Фербер
Тематика: Бізнес і економіка

Про те, як Тоні Шей став бізнесменом, почавши дев'ять років з... ферми з розведення черв'яків. І про ті обставини, завдяки яким створена ним (кілька пізніше) компанія Zappos була в підсумку куплена Amazon за 1.2 мільярда доларів (а до того ж Шей продав ще один створений ним бізнес компанії Microsoft, теж за великі гроші).

Це одна з найвеселіших і най життєрадісніших ділових книг — завдяки письменницькому таланту автора, й одна з найзахопливіших і найкорисніших — завдяки його підприємницькому генію.

Десять причин прочитати цю книгу від Тоні Шей:
10. Ви хочете дізнатися, як менш ніж за десять років ми в Zappos пройшли шлях із нульових продажів до торгового обігу на мільярд доларів.
9. Ви хочете дізнатися про той шлях, який зрештою привів мене в Zappos, і про заняття, які я попутно отримав.
8. Ви хочете дізнатися про помилки, які ми зробили в Zappos протягом останніх десяти років, щоб ваша компанія змогла уникнути деяких із них.
7. Ви шукаєте правильне співвідношення багатства, роботи та щастя.
6. Ви хочете побудувати довгостроковий бізнес і міцний бренд.
5. Ви хочете зміцнити корпоративну культуру, яка зробить ваших працівників або колег щасливішими та захопленішими, що призведе до підвищення продуктивності.
4. Ви хочете поліпшити свої навички роботи з клієнтами, що зробить ваших клієнтів щасливішими та призведе до збільшення подорожей.
3. Ви хочете побудувати щось особливе.
2. Ви хочете знайти натхнення і щастя в роботі та в житті.
1. У вас скінчилися дрова для каміна. Ця книга створена для того, щоб запалювати вогонь. (Здесь автор слукав — рука на це не підійметься! - Прим. ред.)

Для кого ця книга
Для підприємців і менеджерів, які замислюються про те, як зробити бізнес ще кращим.

Чому ми вирішили видати цю книгу
Тому що як ніколи впевнені, що вона принесе вам щастя:). Чудова книга!

"Фишка" книги
Восьме місце в списку бестселерів Amazon! І перше — у розділі "Бізнес і інвестиції" в номінаціях "Менеджмент", "Комуннікації" і "Обслуговування клієнтів"!

От автора
В останній рік навчання в університеті я зрозумів, що зовсім забув про перспективи організації власного бізнесу, тому почав керувати Quincy House Grille, кафе на першому поверсі гуртожитку Quincy House. У корпусі жили приблизно трисот студентів, і кафе було місцем, де вечорами всі збираються, щоб пограти в настільний футбол або пінбол і взагалі розважитися наприкінці дня.
Ми працювали в кафе разом з одним із сусідів кімнатою, Санджаєм. Ми відповідали за розроблення меню та ценоутворення, замовлення продуктів, найманців, а іноді навіть самі готували.

"Компанія Zappos встановила новий світовий стандарт обслуговування клієнтів. Знаменитий "WOW-ефект" передбачає багато хто. Але найцікавіше в Zappos — те, що основа їхнього успіху закладена в корпоративній культурі".
Бернар Люке, СЕО, OZON.

Відгуки з ********

Степанів Артем
27 років
5 грудня 2010
Зараз, на початку грудня, можу вже з упевненістю сказати, що для мене "Доставляючи щастя" стала бізнес-книгою 2010 року. Звичайно, є ще Rework, але книга про Zappos чіпляє сильніше. Тут і історія успіху звичайного хлопця з родини емігрантів, і розповідь про будову дивовижної компанії та надихаючі приклади того, як можна не тільки рубати бабло, але й реально робити наш світ кращим. Велика повага Тоні за те, що він подає всім нам приклад того, яким має бути справжній підприємець.

Книгу однозначно потрібно прочитати всім власникам і менеджерам інтернет-магазинів.

Нікітин Микола
30 років
8 грудня 2010
цікава та красива історія успіху... як мотиватор до дії — просто чудова, як аркуш ідей — найімовірніше, немає...
Нарешті то Ігор Манн зробив щось корисне ІМХО)

вони просто перевести книгу

Состояние: Идеальное
Цвет:
  • Разноцветный