Все категории
|
Этот товар сейчас неактивен, но есть много похожих

Похожие товары

Організація маркетингової служби з нуля

210 грн
Описание

Виробник: Питер
Тематика: Бізнес і економіка

Автор рассматривает постановку маркетинга на предприятии "с нуля", то есть книга ориентирована на реальные российские предприятия с их реальными недостатками, важнейшим из которых является отсутствие какой-либо маркетинговой системы. Данная книга рассчитана на широкий круг читателей: владельцев бизнеса и генеральных директоров, начальников отдела маркетинга, специалистов по маркетингу, руководителей проектов по постановке маркетинга на предприятии, студентов, а также всех, кто хочет работать маркетологом. Отзывы с ******** Хорьков Михаил Россия/ 16 июня 2005 Відмінна книга! Доступно і практично! Рекомендую. Kolesnikova Evgeniya Москва, Росія-матінка 9 вересня 2012 Дійсно відмінна книга! Все дуже дохідливо, простота викладу, приємний шрифт, зрозуміла навіть новачкові (тобто мені). Клепик Михайло 22 роки. Самара 3 квітня 2009 Основний плюс - допомагає подивитися на практику забюрокрачивания компанії, як зробити так, щоб компанія приймала рішення довше і позаковырестнее (гарне слово). Ймовірно книга більше підходить для виробництв, так як автор наводить приклади саме з цієї стихії. Саме для нашого виробництва, думаю на АВТОВАЗІ така практика маркетингових рішень... :) Думаю, не варто використовувати се книгу як керівництво до дії. Вибудовуйте маркетингову службу в залежності від потреб компанії і її Клієнтів. Все одно в кожній фірмі так і роблять, а не беруть керівництво і гортаючи його списують своє... ;) ps але прочитати можна, як жуйку для мізків...

Состояние: Идеальное
Цвет:
  • Разноцветный