Виробник: Эксмо
Тематика: Бізнес і економіка
Сьогодні маркетинг став ключовим елементом будь-якого бізнесу. В основі маркетингу лежить ідея створення "сильного" бренда вашого продукту. Як зробити продукцію не просто помітною на ринку, а щоб вона ще й викликала постійний ажіотаж? Ніщо не ідеальне в цьому світі. І створити продукт із абсолютною якістю та привабливою ціною практично неможливо. Допомогти в організації ефективних продажів можуть лише "сильні та впливові" бренди.
Серед авторів цієї книги що не ім'я, то ціла епоха. Водночас кожен представляє ті аспекти маркетингу, у яких досягли найбільших висот. Такі легендарні гуру маркетингу, як Філіп Котлер, Джек Траут, Девід Аакер, Пітер Друкер, Сержіо Зима, Сет Годин та інші, поділяться своїми тактичними секретами, як наблизити ваш товар в очах покупця до Ідеалу.
Точна диференціація товарів і послуг, банківський маркетинг, вивірена сегментація споживчого ринку, створення привабливих, етично й естетично витриманих брендів, завоювання лояльності споживачів способом проведення психологічного маркетингу — все це і ще багато іншого, викладено в цій книзі, вбереже вас від помилок і допоможе підняти свій бізнес на недосяжну для конкурентів висоту!