Виробник: Добрая книга
Тематика: Бізнес і економіка
NO LOGO — це одночасно серйозне економічне та культурне дослідження, політичний маніфест, наукова монографія та захопливе журналістське розслідування, критичне глобалізацію, неолібералізм і сучасний економічний лад, у разі , якого світ, обплутаний мережами глобальних брендів, позбавлений можливості вільного вибору та не може повноцінно розвиватися.
NO LOGO — це "євангелія антикорпоративного руху" (The New York Times), книга, яку називають новим "Капіталом". Наомі Кляйн розкриває справжні причини основних конфліктів сучасності та пояснює, чому деякі відомі та шановані компанії стають об'єктами відкритої ненависті мільйонів людей, які виходять на вулиці, намагаючись змінити світовий лад і зробити його прямішим.
Книга складається з чотирьох частин, що відбивають різні аспекти сучасного світового економічного ладу.
БЕЗ ПРОСТУЖЕННЯ: Боротьба за громадську свідомість: як бренди впроваджуються в соціальну сферу, колонізують громадський простір, приватизують освіту, науку та культуру, позбавляючи суспільства можливості вільно розвиватися.
БЕЗ ВИБОРУ: Глобальний мономультикультуралізм: як транснаціональні корпорації захоплюють і монополізують ринки, штучно створюючи уявне різноманіття альтернатив, послідовно обмежують свободу вибору та намагаються "запрограмувати" нашу життя, впроваджуючи в свідомість споживачів обмежений набір цінностей і стилів життя в межах розкручуваних ними глобальних брендів.
БЕЗ РОБОТИ: Як транснаціональні корпорації в гонитві за надприбилями забувають про соціальну відповідальність і гуманність, повертаючись до практики використання рабської праці.
БЕЗ БРЕНДІВ: Виникнення й еволюція сучасного антикорпоративного руху: від іронічного пародування нав'язливої реклами до широкомасштабних кампаній протесту, що охоплюють цілі міста й країни.