Виробник: Альпина Паблишер
Тематика: Бізнес і економіка
Олег Тиньков — легенда російського бізнесу, людина-бренд і яскравий харизматичний лідер. Він побудував вже п'ять успішних компаній в різних галузях і знає все про те, як почати справу з нуля і розкрутити його до бізнесу з мільярдними оборотами. Чи можна повторити його шлях і стати настільки ж успішним? Можна, впевнений Олег. Тому він і написав цю книгу. Що потрібно, щоб стати підприємцем? Як вибрати свою галузь і де взяти гроші на старт? Яке ім'я дати бізнесу? Як найняти правильних людей? Коли йти з ринку? Олег Тиньков відповідає на ці й багато інших питань, які йому часто задають люди, які мріють стати підприємцями. Ця книга — ілюстроване практичне керівництво для всіх, хто цікавиться бізнесом. Взявши її в руки, ви відразу відчуєте приплив нових думок та ідей. Відгуки з ******** Микола Персіянов Санкт-Петербург 25 вересня 2016 Гідності Зручний формат і шрифт. Розподіл по главам для мене одна з найважливіших у книзі. Недоліки Немає Коментар Ще не читав, але книга багатообіцяюча і тим більше нашого співвітчизника, мільярдера. Рецензії ********** sergei_kalinin 11 січня 2012 р. ..і все ж Тиньков молодець! Незважаючи на всі свої понти і демонстративність :) На відміну від його першої книги ("Я такий як всі"), присвяченій в основному спогадами про минулі успіхи і милування собою коханим :) , друга книга має певну практичну корисність для початківців (і не тільки) підприємців. Я вже писав мої міркування з приводу першої книги: безсумнівною її "плюсом" була свого роду "щеплення" правильного бізнес-духу, надихаюча бізнес-ідеологія. "Я такий як всі" порівнянна з апперітівом - викликає бізнес-апетит, але не насичує бізнес-знаннями :) У цій книзі Тиньков злегка підправив свою карму - і дійсно дає багато конкретних і корисних порад. Деякі з рад можуть здатися очевидними, але книга багата конкретними прикладами з багатющого життєвого і бізнес-досвіду автора, тому явних банальностей там немає - всі кейси дуже цікаві і повчальні. Що сподобалося: 1) Дуже толково про маркетинг. Саме на прикладі таких різнопланових бізнесменів, як Тиньков, Бренсон і т. п., дуже чітко розумієш, що успішний бізнес - це, перш за все, успішний маркетинг! В т. ч. і маркетинг самого себе, т. к. яскравий лідер, який став "людиною-брендом" є важливим активом у бізнесі. 2) Дещо цинічно, але абсолютно вірно стартаперам вправляються мізки з приводу фінансів) В тому сенсі, що "грошей немає і ніколи не буде достатньо" (якщо бізнес нормально росте і розвивається), і що ключове вміння будь-якого підприємця всіх часів і народів - добувати гроші з нізвідки) При цьому треба дуже добре розуміти можливості і ризики боргової та часткового фінансування... Тиньков всі ці питання розглядає. 3) Сподобалася відвертість автора, де він пише про персонал - про оренду, мотивацію, принципи винагороди і т. п. Немає сопель про "команду", але є жорсткі і зрозумілі принципи управління (додамо - характерні практично для будь-якого успішного капіталіста). 4) Аппсолютно згоден з автором, що правильний бізнес не мислимо без найбільш сучасних IT-технологій. Ці самі технології і вміння дружити з ними, стають "конкурентною перевагою №1" в сучасному світі. Що не сподобалося: Мабуть, таких моментів, які викликали б явний негатив - ні. Кілька поверхневим здався огляд автора за різними типами бізнесу - торгівлі, виробництва, ресторанного бізнесу та ін. Зрозуміло, що свого досвіду у Олега неміряно, але вийшло якось вже дуже по верхах :( Боюся, що для начинащих - мало корисно. Потішили деякі моменти :) Наприклад, про метафізику бренду. Ось вже не знаю, чи можна назвати пельмені (!) ім'ям коханої дочки, і всерйоз вважати це метафізикою. І потім ще і рекламувати за допомогою напівголих дівиць...