Виробник: Попурри
Тематика: Бізнес і економіка
Згідно з новітніми дослідженнями в галузі людського мозку, 95% всіх думок і емоцій проявляють себе ще до того, як ми їх розуміємо. Однак зусилля маркетологів спрямовані переважно на раціональну свідомість, а величезний пласт підсобного не звертає уваги. Якщо ви хочете обігнати конкурентів,брете продавати товари лише 5 відсоткам ваших покупців! Завдяки дивам сучасної нейронауки стало можливим не тільки пояснити процеси мислення, а й успішно на них впливати. Коли ви зрозумієте, як працює мозок ваших покупців, то зможете отримувати набагато кращі результати з меншими витратами часу та сил. У цій книзі ви дізнаєтеся, як пристосувати нейронауку та поведінкові дослідження до цілей маркетингу та зрозуміти закономірності прийняття рішень покупцями.