Молодь покоління Зумерів інакша. Їй подобається TikTok, її важко чимось
здивувати, і вона одразу помічає нещирість у комунікації. Як брендам завоювати
цей сегмент аудиторії і налаштуватися на хвилю нового покоління? Автори цієї
книжки розповідають, що варто знати сучасним підприємцям і маркетологам,
менеджерам та фахівцям із комунікації, які постійно стикаються з викликом
сподобатися молоді.
У КНИЖЦІ ВИ ЗНАЙДЕТЕ:
• особливості мислення покоління зумерів;
• специфіку роботи в різних популярних серед молоді соцмережах;
• рецепти того, як дати молоді можливість відчути свою унікальність;
• знання, які допоможуть побудувати цілісну нову спільноту за інтересами на
основі вашого бренду.