«АУДИТ ПРОДАЖУ. ДИСТРИБУЦІЯ» -- це систематизований досвід експертів у простих
запитаннях і відповідях.
Мета книги -- дати інструментарій для конкурентної боротьби. За 2-3 години
роботи з цією книгою ваша система продажу в дистрибуційно-виробничій компанії
буде оцінена і перевірена. А подальші кроки прості й очевидні -- зміни.
Ми розглядаємо усі важливі аспекти системи продажу, які напряму впливають на
результат: стратегія продажу, мотивація та планування, модель продажу,
автоматизація, організаційна структура відділу, контроль, торговий персонал і
система навчання, сервіс, робота з конкурентами й цінова політика.
Зміни в продажах йдуть достатньо швидко, і не звертати на них увагу означає
втрачати ринок.
Бажаємо реалізувати ідеї з книги і зробити систему продажу досконалішою!