«…Цифрова "книжка-картинка", яку свого часу вважали загрозою для паперового
попередника, майже зійшла зі сцени, виконавши важливу місію -- вдихнути нове
життя в традиційну книжку. Щоб конкурувати з екранами, які набули такого
поширення в нашому житті, друковані книжки мусили стати більш привабливими
фізично. Якість виготовлення книжок-картинок стрімко зросла. Багато з них
тепер можуть похвалитися рельєфним друком, тисненням і вибірковим
ламінуванням, їх друкують на якісному папері з яскравими додатковими
«плашковими» кольорами, і це все в поєднанні задовольняє нашу потребу у
всебічному тактильному та естетичному сприйнятті книжки. […]
Традиційна роль ілюстрації як підпорядкованої писемному слову -- та, що її
Вікіпедія окреслює як "зображення, що супроводжує текст літературного твору,
газетної статті тощо з метою полегшення для читача візуалізації змісту" --
стає абсолютно неадекватною, коли йдеться про роль візуального у створенні
книжок-картинок. Тут слова й картинки поєднуються в різних співвідношеннях,
щоб передати загальне значення, доповнюючи та під'юджуючи одне одного, а часто
й суперечачи одне одному. Якщо в ілюстрованій книжці зображення посилюють і
доповнюють текст, але не є суттєвими для його розуміння, у книжці-картинці ні
слова, ні зображення самі по собі не матимуть сенсу, якщо сприймати їх окремо.
[…]
У 2013 році "Дитячі книжки-картинки" отримали премію в номінації академічної
книжки від Асоціації грамотності Сполученого Королівства (UK Literacy
Association Academic Book Award), що є свідченням дедалі ширшого визнання ролі
візуального змісту книжок-картинок із боку освітньої, літературної та
академічної спільнот. У цьому новому виданні розглянуто й пошановано форму
мистецтва, яка набуває дедалі ширшого міжнародного визнання та швидко стає
однією з найбільш захопливих та інноваційних царин у графічному мистецтві…»