Повністю оновлене і розширене, друге видання книжки Девіда Ейрі «Лого Дизайн
Любов» містить ще більше усього того, чим так полюбилося перше видання: більше
кейсів, більше скетчів, більше секретів успішної співпраці з клієнтами, більше
«інсайдерських» історій і більше практичної інформації, що допоможе дістати
омріяні замовлення та виконати їх якнайкраще.
У книжці «Лого Дизайн Любов» Девід пояснює, як розробити довершену айдентику
бренду від початку й до кінця, та ілюструє це прикладами з практики славетних
дизайнерів. Він показує, як дизайнеру формулювати завдання, генерувати ідеї,
встановлювати оплату за свої послуги і вести стосунки з клієнтами. Девід
багато ділиться особистим досвідом роботи над айдентикою, -- як первинними
скетчами, так і кінцевими результатами своїх успішних проєктів, -- а крім
того, посилається на доробок багатьох відомих дизайнерів (зокрема Поли Шер,
яка розробила лого для Citi та Microsoft Windows, і Ліндона Лідера, автор
нинішньої айдентики компанії FedEx) і провідних студій дизайну, таких як
Moving Brands, Pentagram, MetaDesign, Sagmeister & Walsh і багатьох інших.