НУШ Підручник Українська мова та читання 4 класс Часть 2 (за програмою О.
Савченко).
На чому зроблено авторський акцент у створенні підручника?
Авторський акцент у створенні підручника зроблено на розвитку критичного
мислення та формуванні ключових компетентностей учнів 4-го класу, що
забезпечується:
— наявністю завдань, які спрямовані на розвиток критичного мислення, створення
передумов для активної участі дитини у процесі пізнання, а також завдання, які
сприяють формуванню в учнів ціннісного ставлення до світу, розвитку власних
здібностей, нахилів, творчості в діяльності;
— наявністю завдань, які ґрунтуються на досвіді учнів та пов’язані з реальними
життєвими потребами і зацікавленнями, забезпечують практико орієнтоване
опрацювання теоретичного матеріалу; формують здатність практично діяти,
забезпечують практичне застосування отриманих знань, вмінь і навичок з метою
розв'язання проблем повсякденного життя у класі, родині, суспільстві.
Як у підручнику реалізовано ідеї НУШ?
Наявність завдань, які сприяють:
— активній взаємодії учасників освітнього процесу, комунікації та розвитку
мовлення (робота в парах, групах, інсценізація, театралі-зація, розігрування
діалогів)
— розвитку вмінь і навичок практично діяти (створення медіапро-дуктів
(плакатів, буклетів, коміксів, мультфільмів, сценаріїв, афіш тощо); отримання
матеріалів з різних джерел та їх застосування; вміння знаходити матеріал з
різних джерел на задану тему)
розвитку критичного мислення, порівняння, аналізу (аналіз отриманої інформації
та перевірка її достовірності, робота з таблицями, складання асоціативних
кущів, павутинок, ланцюжків)
— узагальненню та розвитку творчості (створення «хмар» та «стіни» слів,
лепбуків, проєктів тощо)
Які є авторські знахідки, що вирізняють підручник серед інших?
— Реалізація інтегрованого підходу та міжпредметних зв’язків у змісті
підручника (подано завдання й інформаційний матеріал для дослідження певної
програмової теми, що передбачає використання міжпредметних зв’язків.
Запропоновані завдання та тексти вправ забезпечують інтегрування навчального
матеріалу з різних освітніх галузей).
— Дотримання наступності щодо раніше вивченого навчального матеріалу
(запропоновані завдання і питання, спрямовані на актуалізацію раніше набутих
знань й умінь школярів.
— Забезпечення диференційованого підходу до навчання, індиві-дуалізації
освітнього процесу (запропоновані завдання різні за рівнем складності, подано
завдання на вибір, запропоновано дослідні завдання для проведення досліджень,
завдання для організації навчальної діяльності учнів із різними здібностями і
навчальними можливостями).
— Наявність інтерактивної підтримки (запропоновано медіа-тексти та завдання до
них на розрізнення видів медіа за джерелами і способами одержання інформації,
формулювання висновків за прочитаним і побаченим; використовуються QR-коди з
медіатекстами, які доповнюють зміст текстів, є додатковим матеріалом для
досліджень та забезпечують інтеграцію між освітніми галузями, а також дають
змогу сканувати звичайною камерою смартфона велику кількість інформації за
короткий час).
Яке методичне забезпечення планується згодом як супровід підручника?
- Календарне планування
- методичні рекомендації для вчителя, конспекти уроків
- презентації до всіх уроків (електронний варіант)
- «Діагностичні роботи з української мови та читання» та «Бланки оцінювання результатів діагностичних робіт»
НУШ Підручник Українська мова та читання Пiдручники i посiбники 4 класс
Часть 2 за програмою Савченко видавництва Пiдручники i посiбники можна купити
в інтернет-магазині *************** зі знижкою або з безкоштовною доставкою по
Україні.