Виявляється, не завжди шлях до успіху лежить через любов до свого діла. Так, засновник відомого американського бренда Ральф Лоурен спочаткуноваїв мету про гарне розроблення. Однак, досягнувши в бізнесі перших успіхів, так полюбив свою справу, що вона стала сенсом його життя. Цікаво, що Ральф разом зі своєю сім'єю — вихідці Білорусі, у 30-ті роки іммігрували в США. Там вони змінили прізвище та невеликими шапочками зайнялися реалізацією американської мрії.
Донині бренд відомий здебільшого своїми футболками поло, з чого й починався шлях компанії. Відтоді асортимент неабияк розширився, тепер бренд, крім одягу, випускає різні предмети розкоші, а також парфумерію.
Туалетна вода Polo Red Rush від бренда Ralph Lauren
Чоловічий аромат вийшов у 2018 році, належить до групи Фужерні, Фруктові. Ці парфуми є оновленою версією.
Початкова нота містить Гальбанум і бергамот. Гальбанум звучить бальзамічними акордами з деревним підтоном. Компонент надає піраміді свіжого, зеленого аромату та благородного звучання. Також рослина славиться своїми закріплювальними властивостями, що допомагає утриматися летким інгредієнтам парфумів. За квітково-лимонні акорди композиції відповідає бергамот. Він надав букет терпкістю й навіть здатний покращити настрій.
Середина піраміди представлена лавандою, м'ятою, червоним яблуком, шафраном та апельсиновим цвітом. Лаванда прикрасила композицію парфумів квітково-трав'янистим відтінком. Мята - універсальний інгредієнт, який часто використовується парфумерами. Він не перетягує на себе увагу, а слугує сполучною ланкою між іншими компонентами. Також м'ята частий гість свіжих букетів. Чудовими фіксувальними властивостями та деревно-солодкими мотивами має шафран.
Наприкінці можна почути цитрусову симфонію Ананаса, грейпфрута, Лимона та Мандарина.
Користуючись цією туалетною водою, постійно відчуваєш свіжість і життєву силу. Аромат, немов яскравий мікс, дарує енергію, свободу, поліпшує настрій, пробуджує пристрасть.
Дизайн парфумів
Зовні аромат має привабливий, дизайн лаконічний, без надмірностей. Як і вся продукція бренда, парфуми мають фірмовий логотип — вершник на коні з ключкою в руці.
Крім флакона, є й коробка. Дозатор розпорошує середню кількість парфумів, даючи економно витрачати аромат. Сам флакон зручний, його приємно тримати в руці.
Використання
Аромат можна використовувати в будь-яку пору року. Цитрусові ноти добре розкриваються в теплий сезон, а спеції та мускус дарують тепло в осінні та зимові дні. Парфуми створені для чоловіків, які люблять життя, цінують кожен її момент, насолоджуються всім, що їм подарувала доля.
Туалетна вода стійка, шлейф гарний і довгий. Наносити парфуми потрібно на чисте тіло. Шкіра пахне парфумами від 6 до 12 годин. Тканина та волосся зберігатимуть аромат ще довше.
Така композиція аромату підійде для щоденного використання. Аромат доречний і для виходу у світ, позаяк здатний вигідно підкреслити елегантний образ чоловіка. Підійде парфуми для роботи чи відпочинку.