-
Всі категорії
|
  • Product photo
  • Product photo
  • Product photo
  • Product photo
  • Product photo
  • Product photo
  • Product photo+3
  • Product photo
  • Product photo
Product photo
  • Безпечна оплата

В наявності1 шт

Сорочка джинсова ymc you must create англія

1350 грн

Розміри:

Опис

Сорочка джинсова YMC You Must Create Англія Сфотографовано на манекені розміру ХС Стан чудовий без дефектів чи нюансів ▫️Плечі 50см ▫️Рукав 69см ▫️Напівоб'єм грудей 60-61 см ▫️Напівоб'єм низу 59см ▫️Довжина виробу перд/спинка 74/78 см Відправляю безпечною оплатою, накладеним або по повній передплаті новою або укрпоштою Цінова політика бренда на сорочки- від 200 фунтів (показала на фото) Мінімалізм 90-х, одяг японських робітників — саме завдяки подібній еклектиці і створюється унікальний стиль, до якого прагне YMC. У 1995 році в Лондоні, два друга - Фрейзер Мосс (Fraser Moss) і Джиммі Коллінз (Jimmy Collins) заснували марку YMC (You Must Create). Їх метою було придумати сучасні і функціональні речі, віддаючи перевагу не швидко проходить модним трендам, а простим і «носибельным» моделям, які актуальні завжди. В якості назви своєї зароджується компанії Мосс і Коллінз використовували слоган відомого індустріального дизайнера Раймонда Лоуі (Raymond Loewy) – You must create! (ви повинні творити). Бренд незабаром став відомим по абревіатурі YMC. Друзі черпали натхнення для своїх моделей в робочому одязі, уніформі футбольних команд початку 80-х і військовій формі американських і британських військ. Дизайнери намагалися перенести функціональність цих речей у повсякденне життя, додавши трохи чорного гумору і простоти. «Наші улюблені дизайнери – ті невідомі люди, які створюють функціональну одяг для робітників, армії і мандрівників», - заявляють Фрейзер і Джиммі. Інтер'єрі двох бутиків у Лондоні відповідає концепції марки – акуратність і навмисно підкреслений дотепний відмова від самовдоволеного штучно створеного затишку - «Дезинфицированный дизайн». В оформленні одного з магазинів вони черпали натхнення в вікторіанської епохи, її пристрасті і різних сувенірах – таксидермії, окультизм і науки в рівних заходи. Флагманський магазин оформлений в стилі моргу – біла плитка, закривавлені розетки... Мосс і Коллінз немов насміхаються над модою. Останні 15 років дизайнери провели, успішно формуючи смак у своїх шанувальників, як першовідкривачі і бунтарі, пливуть проти течії зарозумілості і посередності. Чудово зшиті і геніально спрощені речі YMC, повні прихованих деталей і говорять самі за себе.

Поділитися: