Все категории
|
Этот товар сейчас неактивен, но есть много похожих

Партизанський маркетинг у соціальних мережах

230 грн
Описание

Виробник: Питер
Тематика: Бізнес і економіка

Ця книга по суті — зовсім не книга, а швидше гідна інструкція, яка покликана регламентувати професійне життя SMM-менеджера навіть за межами трудодії. У ній буквально погодинний розклад завдань на тиждень (запит "Що?" змінюється повноцінним "Як?" і лише в необхідних випадках "Завож?".
- На підприємстві це дає змогу керівнику просто доручити працівнику книгу і час від часу, по ній ж, його контролювати.
— А тим, хто сам собі SMM-шаніка, — раз і назавжди зняти питання про системний підхід до своєї діяльності.

Крім того, книга виходить далеко за межі довідника з SMM, позаяк стосується питань контекстної реклами, пропонує деякі схеми роботи в offline, вбудовану систему громадської відповідальності працівника та навіть пакет документації, присвячений планування, звітності та самоовитації...

Книга призначена для виконавців сфери SMM (менеджерів, фахівців, фрилансерів, самонайнятих підприємців), керівників сфери SMM (директорів, власників, салонів відділів) — всіх тих, хто так чи інакше веде або збирається вести бізнес в соціальних мережах та мережі Інтернет.

Состояние: Идеальное
Цвет:
  • Разноцветный