Виробник: Інший виробник
Тематика: Бізнес і економіка
Навчач за курсом "Маркетінг" дає змогу студентам опанувати принципи та методами маркетингового керування компанією. У ньому розглядається еволюція розвитку маркетингу, розкривається сучасне розуміння маркетингової діяльності підприємства, розглядаються процеси вбудовування маркетингу в загальну систему керування компанією та загального маркетингу з іншими функціональними підрозділами компанії. У книзі викладені основні аспекти корпоративних і маркетингових стратегій, структури маркетингового середовища підприємства та методів її аналізу, поведінки споживачів, маркетингових досліджень, сегментації, керування товаром, ціною, розподілом і просуванням, маркетингового планування. Теоретичний курс кожного заняття доповнений прикладами із практичної діяльності російських та закордонних компаній, кейсами, тестами та запитаннями для самоперевірки. Навчальник призначений для студентів середніх спеціальних і вищих навчальних закладів і широкого кола працівників маркетингових служб підприємств і організацій, підприємців і бізнесменів.