Виробник: Манн, Иванов и Фербер
Тематика: Бізнес і економіка
Книга навчить писати харизматичні тексти, які продаються.
Ефективний бізнес-текст не може містити "води", бути нудним і безликим, громіздким, несправжнім. У серйозних людей немає зайвого часу на читання таких текстів. Тільки "живі" та місткі тексти, за якими видно руку серйозного та цікавого автора, мають шанси на успіх.
З цієї книги ви дізнаєтеся про 10 характеристик, яким має відповідати ефективний текст:
Інформативність
Конкретика
Аргументація
Зрозумільність
Короткий
Цікавість
Впевненість
Вежівність
Грамотність
Охайність
І навчитеся створювати такі тексти за допомогою десятків вправ і прикладів, які для вас підготували автор.
От автора
У цій книзі я розповім, як зарядити ваші тексти ХАРІЗМОЮ. Як вселити в них силу, життя і шалену енергетику. Як сформувати імідж серйозного автора, який пише такому же серйозному читачеві. Тому що саме там серйозний результат і серйозні гроші.
Серйозний читач здатний із першого рядка вирахувати фальш, браваду, клоунаду, невпевненості. Серйозний читач терпіти не може "воду", громіздке та нудне викладення, а також брак поваги. Його дратує, коли він не може отримати інформацію, за якою прийшов.
Згадайте будь-який текст, який вас вражений. Не просто сподобався, а реально справився. Такі точно були. А ви коли-небудь намагалися зрозуміти, чому це сталося? Ви цей текст аналізували? І насправді він же був не одним... Був і інші, не схожі на перший, але теж класні. І теж вас чіпили.
знаєте, у чому секрет? Автор заздалегідь вас прорахує. І написав те, що саме ви будете із задоволенням читати. І написав так, що не хочеться відірватися. Прочитавши цю книгу, ви теж зможете навчитися цієї майстерності.
Для кого ця книга
Це книга для власників сайтів, блогерів, маркетерів, авторів розсилок і рекламних оголошень. Для кожного, хто хоче створювати тексти, від яких неможливо відірватися.
Цитати з книги
Модні словечки
Ми публікували статтю "50 термінів маркетингу, щоб не матиадного вигляду". Там є такі слова: ай-стопер, джанк, жалон, лонч, 125джекінг, скімінг, томбстоун. Навіть не всі маркетологи знають деякі слова зі списку, я вже неrue про клієнтів маркетингу.
Приймання "Позахоплення"
Захоплення — прекрасне приймання, що допомагає відразу залучити читача на свій бік. Гарний приклад ваблення: "Винесіть, будь ласка, цю фразу уголос: Hello! My name is (ваше ім'я). And I want to learn English by Skype! Вітаємо, ви вже говорите саме правильною англійською мовою. Ви зробили перший крок до вдосконалення своїх знань".
Проблеми копірайтингу
Почнемо з питання "Требітте насправді сучасні ворота". Нумо думати разом, наскільки доречно тут слово "требаєте"! У контексті всього викладу клієнт може бажати зірем'яних воріт. Однак "хотіти" і "жаяти" — зовсім різні речі.
Тонка грань
Шутка здатна перетворити вас на клоуна. А як ми з'ясували, в клоунів не купують. Наведу приклади, а вже оцінюйте самі, чи наближає вас гумор до купівлі. "Рабоча сила з Кореї — працюють цілу добу, їдять мало". "Наші пацієнти сидять на попі рівно". "Лазерна епіляція — не будь колючкою!".
Пунктуаційне питання
Наприклад, кожна зап'ята — це знак STOP для читача. Це зупинка в процесі читання. У нашій справі будь-яка зупинка — це ймовірність втрати читача. Втрата читача — втрата грошей. торам важливі гроші, а не "п'ятірка" за диктант. Далі додумайте самі.
Підкреслення
Вся складність у тому, читач спіднє підкреслення може прийняти за посилання, навіть якщо колір виділеного тексту не відрізняється. Водночас я застосовую підкреслення в поєднанні з напівжирним шрифтом, коли потрібно виділити реально дуже соковиту вигоду.