Виробник: Альпина Паблишер
Тематика: Бізнес і економіка
Що відрізняє дуже успішних людей від просто успішних? Чому доля прихильна до одних, лояльна до інших і жорстоко карає третє? І взагалі, чому люди такі різні? На ці питання дає відповіді книга Марини Мелія, психолога з багаторічним стажем і генерального директора консультаційної компанії "ММ-Клас". В основу книги покладені статті, написані для різних ділових видань. Вони викликали жвавий відгук читачів, тому було вирішено зібрати публікації в єдиний збірник. Щоб стати успішним бізнесменом, необхідно бути тонким психологом, але навіть у таких людей часом виникають тупикові ситуації у відносинах з партнерами, підлеглими, клієнтами. Марина Мелія багато років консультує ділових людей, вона добре вивчила проблеми, з якими бізнесмени постійно стикаються в роботі. Аналізуючи ці проблеми, автор спирається на фундаментальні психологічні концепції і теорії, доповнюючи їх оригінальними класифікаціями сучасних архетипів, зробленими на основі власного професійного досвіду, і методиками, розробленими в її компанії. Коло питань, порушених у книзі, не обмежується індивідуальними проблемами ділової людини, у книзі описані методи оцінки компанії і прийоми управління нею, які Марина Мелія і її колеги з успіхом застосовують у своїй консалтингової практиці. Книга адресована діловим людям, а також широкому колу читачів. Цитата "Іноді говорять, що ділові люди в бізнесі реалізують свої комплекси, компенсують непродуктивність в інших областях життя. Це не так. Я б сказала, що гіперкомпенсація характерна скоріше для диктаторів, політиків. Часто це приниження, випробуване в дитинстві, амбіції, прагнення до влади і т. д. Для тих, про кого ми говоримо, бізнес - спосіб самореалізації, а зовсім не спосіб компенсувати щось, чого у них немає, - у них-то якраз є все, тому вони так успішні". Марина Мелія Про що книга Про те, що відрізняє дуже успішних людей від просто успішних, чому доля прихильна до одних, лояльна до інших і жорстоко карає третє, і взагалі, чому люди такі різні. Коло питань, порушених у книзі, не обмежується індивідуальними проблемами ділової людини, у книзі описані методи оцінки компанії і прийоми управління нею, які автор і її колеги з успіхом застосовують у своїй консалтингової практиці. Чому книга гідна прочитання Це російський бестселер, заслужив любов читачів і пережив кілька перевидань. Автор багато років консультує ділових людей, вона добре вивчила проблеми, з якими бізнесмени постійно стикаються в роботі. Аналізуючи ці проблеми, автор спирається на фундаментальні психологічні концепції і теорії, доповнюючи їх оригінальними класифікаціями сучасних архетипів, зробленими на основі власного професійного досвіду, і методиками, розробленими в її компанії. Для кого ця книга Для всіх, хто хоче досягти успіху в бізнесі і навчитися краще розуміти себе. Хто автор Марина Мелія - професор психології, генеральний директор компанії "ММ-Клас". Працювала психологом у збірних спортивних командах, очолювала лабораторію Психології спорту вищих досягнень у Всесоюзному науково-дослідному інституті фізичної культури. Була директором Радянсько-американського психологічного центру ECOPSY, генеральним директором консультативної компанії RHR Int. Займається психологічним коуч-консультуванням перших осіб російського бізнесу. Ключові поняття Психологія, успіх, менеджмент. Відгуки з ******** Цікава, 29 жовтня 2012 р. Sineva Nataly (25 років) Це вже 11-е (!) видання книги, але потрапила вона до мене в руки тільки зараз, про що я дуже шкодую. Прочитай я її раніше, я б не втратила стільки часу в метаннях і сумнівах. Вона просто чудова, цікава! Дуже добре все роз'яснено про професійне вигоряння, вікові кризи і проблеми в особистому житті у ділових людей.