Виробник: Альпина Паблишер
Тематика: Бізнес і економіка
Про що книга
Книга Джеффрі Фокса представляє збір практичних рекомендацій зі збільшення подорожей підприємств малого бізнесу, адресований насамперед активним і майбутнім керівникам таких підприємств. Починаючи з пропонування конкретної тактики за вибором бізнес-ідеї, Джеффрі Фокс розповідає про те, як знайти, залучити та утримати клієнта, нанести гарного продавця, призначити ціну з споживчої вартості продукції, використовувати питання "А якщо б він помер?", замислюючись про можливу втрату досвідченого фахівця, уникнути ЗПФП ("захворювання, що передаються фінансовим шляхом") і багато іншого.
Завдяки поєднанню іскрометної іронії автора ("... заощаджуйте на собі, відмовтеся від креветок. <...> Поки ви не домоглися успіху, їжте хот-доги" і знань, накопичених ним за роки роботи в різних сферах маркетингу та продажів, книга читається на одному диханні та буде цікава широкій аудиторії.