Виробник: Манн, Иванов и Фербер
Тематика: Бізнес і економіка
Останнім часом контекстна реклама обросла безліччю міфів і закидів. Ця книга допоможе вам позбутися їх і зрозуміти, що являє собою контекстна реклама насправді. Автор доступний розповідає про її основні принципи на прикладі найбільш масової в Росії системи Янекс.Директ. У книзі описані стратегії, тактики, методики та прийоми, про які мало говорять на семінарах і курсах. Ви дізнаєтеся, як створювати контекстну рекламу грамотно і завдяки цьому збільшити продаж свого продукту з мінімальними витратами.
Для кого ця книга
Насамперед це чудова стартова точка для тих, хто ще тільки збирається використовувати контекстну рекламу. Книга дасть змогу уникнути багатьох помилок і відразу йти на правильний шлях.
По-друге, книга буде дуже корисна тим, хто вже спробував рекламу в Бурштин.Директі або інших подібних системах і обтислий: бюджет витратили даремно, зіткнулися з некомпетентним агентством тощо. Автор докладно розповідає про те, що, найімовірніше, пішла не так і чому.
Фішки книги
Безліч практичних порад з використання системи Яндекс.Директ і залучення клієнтів на сайт; чек-лист створення рекламної кампанії в Бурштин.Директ; можливість отримати безплатну 20-хвилинну skype-консультацію у автора книги.