Виробник: Манн, Иванов и Фербер
Тематика: Саморозвиток і мотивація
Це надзвичайно прониклива і захоплююча книга про те, що ж таке успіх в сучасному світі. Вважається, що успіху досягають працьовиті, енергійні і талановиті. Але так буває далеко не завжди. Часто не враховується ще один фактор - те, як ми взаємодіємо з іншими людьми. Чи ми очікуємо винагороди за надану допомогу або просто допомагаємо, не турбуючись, що отримаємо натомість? Ґрунтуючись на серйозних соціологічних дослідженнях, Адам Грант довів істотний вплив стилів взаємодії на досягнення успіху. Виявляється, більшість людей виявляють себе як беруть - для них особиста вигода стоїть на першому місці, одержувати вони люблять більше, ніж віддавати. Інші - обмениващие вибудовують відносини на основі взаємовигоди "ти - мені, я - тобі". І останній тип - дають - готові допомагати іншим на шкоду власним інтересам, не чекаючи ніяких нагород. Таких меншість, але саме вони досягають вершини успіху незалежно від галузі та виду бізнесу. Для кого ця книга Для всіх, хто хоче дізнатися, що таке успіх у сучасному світі. Фішка книги Книга заснована на багаторічних дослідженнях автора. Стаття про книгу в журналі The New York Times Magazine ще до виходу друкованої версії стала вірусної. Книгу хвалять психологи, теоретики і практики бізнесу, а також такі автори ділових бестселерів, як: Сюзан Кейн ("Інтроверти"), Девід Аллен - "Як привести справи в порядок"), Роберт Чалдіні ("Психологія впливу"), Мартін Селигман ("У пошуках щастя, Шлях до процвітання"), Тал Бен-Шахар ("Парадокс перфекціоніста"), Ден Пінк ("Драйв"), Тоні Шей ("Доставляючи щастя"), Ден Аріелі ("Передбачувана ірраціональність"), Роберт Саттон ("Мистецтво бути хорошим керівником"). Відгуки з ******** S Sandrit 22 Жовтня 2013 Варіант товару: Тип книги: Друкована книга Ігор, а ви книгу читали? :) Люблю новинки. Ще більше люблю, коли нові книги не про старі пісні на новий лад, а про дійсно новому погляді на, здавалося б, звичні питання. Як добитися успіху? Треба просто допомагати іншим, нічого не просячи взамін, і успіх прийде, каже автор. Слабо віриться, так? А в книжці несподівано багато прикладів, які підтверджують теорію автора. Ще більш дивно, що багато людей висновки зроблені на основі серйозних досліджень. Уявляєте, це ще вивчають)) Можна посміятися і не повірити. Тим більше, згадуючи, що американських авторів часто звинувачують у тому, що вони самі придумують історії людей, підлаштовуючи їх під сюжет. Однак у книзі стільки гучних імен, що сумніви розвіюються: там і президенти і глави корпорацій, і відомі інтернет-підприємці. І в кінці кожної історії, як у байці, автор виводить мораль: дають завжди домагаються успіху. Нехай не відразу, а в перспективі. Але неодмінно домагаються. Треба тільки щиро допомагати людям. Отже, я не думаю, що книга будемо всім мегаполезна. Леопард не може змінити свої плями. Але! Даже если вы не согласны с мыслями автора о том, как стать успешным, посмотрите на книгу в таком ключе: она учит добру. Взрослых. А это нелегко. Здорово, если после прочтения каждый станет хоть немного добрее, щедрее и бескорыстнее. Плюшки: «В возрасте 26 лет, через два года после защиты докторской диссертации по организационной и промышленной психологии...» О.о Срочно читать биографию автора! 12 1 А Анна 18 Января 2014 Вариант товара: Тип книги: Печатная книга Товар куплен на OZON Досить скептично була налаштована до книги, але по мірі читання думку змінювалося. Вартісна книга, пронизана масою біографій відомих і маловідомих особистостей з політики, спорту, мас медіа... Думаю, не сподобатися видання може людині, якому по духу не близькі ідеї віддавати, ділитися з іншими чим завгодно: знаннями, грошима, творчістю, добром... А так, навіть в плані загальної ерудиції дуже корисне видання, читається легко і приємно!