Все категории
|
Этот товар сейчас неактивен, но есть много похожих

Довірчий маркетинг

250 грн
Описание

Виробник: Альпина Паблишер
Тематика: Бізнес і економіка

Написана яскравим і лаконічним мовою книга Сета Годіна - віце-президента Yahoo! по прямому маркетингу - показує, як компанії можуть зробити з незнайомця одного і потім перетворити його у покупця. Кожна людина прагне розумно витрачати свій час. Помітити новий товар, приділити йому увагу - це, безумовно, свідомий акт. Тому, щоб продати товар покупцю в майбутньому, потрібно заручитися його згодою на покупку. Це можна зробити, втягуючи клієнта в діалог, тобто двосторонній зв'язок. Замість того щоб просто переривати трансляцію телевізійного шоу для показу своєї реклами або без попередження вторгатися в життя покупця телефонними дзвінками чи листами, маркетолог майбутнього спочатку спробує отримати згоду покупця на участь у продажу. Можливо, покупець дозволить втягнути себе в процес інтересу до конкретного виробу, а може, Ви просто запропонуйте покупцеві якусь винагороду або пільгу в обмін на його згоду. Суть методу в тому, що споживача можна неодноразово залучати до маркетинговий процес. Маркетинг в інтерактивному світі - це співпраця, де маркетолог допомагає споживачеві придбати, а споживач допомагає маркетологу продати. Книга орієнтована на фахівців з маркетингу і реклами, а також на студентів і викладачів економічних вузів. Відгуки з ******** Ірина Павлова 25 років. Петербург 1 березня 2008 Книга про те, як треба взаємодіяти з сучасним споживачем, чиє життя переповнена непотрібної рекламною інформацією. Годін як справжній гуру Інтернет-маркетингу послідовно розглядає систему встановлення довіри між компанією в особі спеціаліста з маркетингу і потенційним споживачем. Він говорить про необхідність ведення так званої «бази дозволів» – списку тих людей, які дозволили Вам як маркетологу спілкуватися з ними. Замість того, щоб відбирати у потенційних покупців найдорожче – час (як це робить традиційний, «відволікаючий» маркетинг, приміром, розриваючи рекламним блоком хід улюбленої телепередачі), довірчий маркетинг пропонує споживачеві стимул для добровільного прочитання реклами, говорить Годин. Ценными в книге являются не только принципы, но и яркие практические примеры того, как ведущие американские компании *********** AOL, Yahoo! и другие преуспевают в деле общения с потребителями, в «увеличении рамок разрешения», а значит лояльности и доверия к своим товарам и услугам. Автор удачно сравнивает весь этот процесс с общением влюбленной пары, когда так же важно делать правильные шаги, постепенно расширяя рамки доступного. Только в этом случае – при выполнении правильной последовательности действий – маркетолог может рассчитывать на успех. Книга написана легкою і зрозумілою мовою. Обов'язкова до прочитання маркетологам – як професіоналам, так і студентам. Особливо корисна всім фахівцям, чия діяльність пов'язана з реалізацією маркетингових кампаній в Інтернеті. Олександр 22 роки 21 квітня 2011 Еще и с невероятной скоростью. А сколько появляется новых методов борьбы за рынок, за потребителя? Годин предлагает очень хороший подход к потребителю через доверие, я как потребитель могу сказать, что когда со мной выстраивают диалог, и если его, конечно, грамотно выстраивают, то на 70% я почти в руках продавца. Правила игры становятся все более гибкими, и чтобы не попасть впросак, нужно успевать за тенденцией, то есть, освоить эти правила. Morozov Павел 24 года. Новосибирск 14 июня 2006 Перечитую Сету кожні три місяці і кожного разу знаходжу щось нове. Сет надихає на нові ідеї. Рекомендую будь-яку його книгу! Але цю потрібно прочитати в першу чергу.

Состояние: Идеальное
Цвет:
  • Разноцветный