Виробник: Питер
Тематика: Бізнес і економіка
Останнім часом усе більше розробників, вебдизайнерів і власників інтернет-проєктів стали розуміти важливість такого показника, як "конверсія", — відсотка відвідувачів сайту, які стали клієнтами або постійними користувачами ресурсу. Інтернет-підприємці приділяють підвищену увагу аналізу відвідуваності проекту, оцінюванню поведінки аудиторії сайту та пошукової оптимізації.
У цій книзі Бен Хант, що вважається одним із найвпливовіших експертів у сфері підвищення юзабіліті та конверсії сайтів, пропонує прості та ефективні рішення з оптимізації інтернет-проєктів і виведення їх на абсолютно новий рівень відбою. Видання складається з двох частин. У першій частині автор пропонує доступні методи (включно з основою юзабіліті та пошуковою оптимізацією), які допоможуть істотно підвищити відвідуваність сайту. Друга частина книги присвячена професійним технікам, які дадуть змогу утримати увагу відвідувачів і перетворити їх на клієнтів або постійних користувачів. Видання містить сотні порад і підказок, а також кілька докладних кейсів щодо оптимізації окремих вебсторінок.
Освоївши матеріал цієї книги, ви знатимете, як отримувати максимальну віддачу від своїх інтернет-проєктів, без великих витрат домагаючись максимального рівня конверсії.
Відгуки з ********
А
Александрів Алексей
12 Мая 2014
Тип книги: Друкована книга
Багатьом нашим стартаперам було б не зайвим прочитати цю книгу раніше, ніж виводити на ринок новий продукт. Написана в книзі драбина впізнавання пропонує цікаву концепцію побудови контент-маркетингу для сайту. І ринок загалом, і сам бізнес, і сайт, і його окремі сторінки можна розглянути за допомогою ступенів: 0 — не обізнані про проблему 1 — обізнані про проблему, але не знають рішень 2 — обізнані про рішення, але не знають конкретні 3 — обізнані про конкретному рішенні, але не про його переваги 4 — обізнані про переваги, але не переконані 5 — переконані та готові купувати Треба визначити, на якому ступені ви перебуваєте і вже навколо цього будувати план просування товарів або послуг.